Čeprav ste bralci po večini motoristi, vas bo mogoče zanimal tudi podatek, koliko 'konjev' pridobita BMW M3 in Porsche GT3 z Akrapovičevim izpušnim sistemom.
Kot lahko preberete v novici na www.avto-magazin.si, 420-konjski M3 pridobi 24 'konjev' in 35 njutonmetrov navora in je obenem v primerjavi s serijsko različico lažji za 23 kilogramov.
Pri modelu M6 je pridobljena moč za približno polovico manjša, je pa Dolenjcem uspelo zgladiti luknjo v navoru, ki nastane zaradi BMW-jevega sistema krmiljenja ventilov Vanos (ne sprašujte, pojma nimam, kaj je to). Podobni rezultati so se na merilnih mizah izpisali tudi pri Porschejevih GT3 in Turbu.
Nas lahko skrbi, da bodo motocikle pustili ob strani in se osredotočili le na štirikolesnike? Nikakor, po besedah vodilnih v podjetju motorji ostajajo v ospredju.
Matevž Hribar
foto: Akrapovič
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj