Italijanski oblikovalec Oberdan Bezzi si je zamislil športnega Guzzija, vzornika pa našel v modelu V11 Scura.
Le pešcica ljubiteljev motociklov se spominja ali pozna motocikel Moto Guzzi V11 Scura. V letu 2000 predstavljen športnik iz te italijanske tovarne je bil izdelan v le 600 primerkih in je kljub temu, da je konkurenca ponujala močnejše, hitrejše in boljše motocikle veljal za "sportsbike par excellance."Bil je tesno sorodstveno povezan z modeloma LeMans in Sport, ker pa je bil skoraj v celoti matirano črn, so mu rekli Scura. Lahko bi rekli, da je v tistem času med športniki s kardanskim prenosom veljal za najboljšega. Serijsko je bil opremljen s popolnoma nastavljimi Ohlinsovim vzemetenjem, za ustavljanje pa so skrbele Brembove zavore iz serije Goldline. Na njem je moč najti celo elemente iz karbonskih vlaken, za doplačilo pa je bil takrat na voljo tudi Remusov GP dušilec.
Motor je zmogel razviti že takrat precej skromnih 90 konjev, so pa ti konji zelo zelo hudobni. Tisti, ki so ta motocikel vozili pravijo, da so občutki podobni rodeu. Veseli smo, da je od 600 proizvedenih eden našel svoj dom tudi v ljubljanski Šiški, ta pa naj bi bil tudi edini v Sloveniji. Pravzaprav je velika škoda da Moto Guzzi podobnega motocikla trenutno ne ponuja, saj je tržišče zdaj očitno zrelo tudi za tovrstne motocikle(BMW je svojega NineT-ja dobesedno razprodal). A Italijani so bili tudi s tem modelom, kot že ničkolikokrat prej, desetletje prezgodnji.
Težko bi spregledali, da je navdih za oblikovanje svoje zamisli Oberdan Bezzi našel ravno v modelu Scura. Ideja, da si je tak motocikel zamislil pa je prišla iz ust številnih oboževalcev te italijanske znamke, ki si očitno želijo ravno prav zmogljivega, ne pretežkega in surovega športnika. Taekga za prave dedce. Kot pravi g. Bezzi je njegov koncept utelešenej prav tega. Lep, glasen in zaj...n.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"