Kontrarevolucija: skuter s štirimi kolesi

Čeprav marsikdo Piaggiu priznava, da je revolucionarni trikolesnik MP3 povsem njihov, pa malokdo ve, da je Piaggio idejo pravzaprav uspel razviti v sodelovanju z majhnim družinskim tehnično oblikovalskim podjetjem iz Milana Marabese Design. In ta je pripravil kontrarevolucijo.

29. 9. 2010

Marabese Design je sicer zaslužen za številne oblikovalske in tehnične rešitve na marsikaterem italijanskem in tudi tajvanskem skuterju in tudi pri večjih motociklih (MotoGuzzi, Triumph, Aprilia), dejaven pa je tudi na drugih področjih kot so navtika, industrija in tudi transport. Njihove najbolj znane kreacije so Aprilia Pegaso, Piaggio Hexagon in Sfera, MotoGuzzi Grisso in Norge, Gilera Runner in Nexus ter številni drugi.

Marabese Design je tajvanskemu proizvajalcu AEON, ki izdeluje skuterje in štirikolesnike, pomagal pri razvoju lastnega skuterja, ki bo lahko imel tri ali pa tudi štiri kolesa. Stvar tako kot pri MP3 temelji na hidravličnem vpetju koles, z možnostjo nagibanja so pa komponente vpetja popolnoma drugačne.

Tehnični podatki zaenkrat še niso znani, ve pa se, da bo trikolesna izvedba z oznako 3D 350 na voljo s 350 kubičnim enovaljnikom in maso okrog 200 kilogramov, štirikolesna različica 4D 500 pa bo imela 500 kubični agregat s približno 40 konji.

Skuter je v celoti zasnovan in konstruiran v Italiji, izdelovali pa ga bodo v tovarni na Tajvanu. Govori se, da bo cena za trikolesnik znašala okrog 6.500 evrov, za štiri kolesa pa bo potrebno v žep seči nekoliko globlje, saj naj bi 4D 500 stal okrog 9.000 evrov.

Pričakujemo, da bomo kontrarevoluciji prvič priča na salonu v Milanu, prodaja pa naj bi stekla v mesecu marcu 2011.

MaT