Avstrijci so pošteno osvežili enduro ponudbo. Motocikli so dobili zunanjost, kot jo poznamo pri letošnjih motokros modelih, novi so okvirji in agregati, kateri vsi izpolnjujejo Euro3 norme o izpustnih plinih. Strnili smo nekaj novosti.
EXC 125
Drugačen bat za večjo moč in boljšo odpornost proti obrabi. Nove so tudi membrane za boljši pretok zmesi v valj. S preklapljanjem kabla lahko izbiramo med dvema različnima programoma vžiga.
EXC 250
Izboljšano polnjenje valja za več moči in nov blok motorja, ki omogoča namestitev električnega zaganjača, čemur je prilagojena tudi električna napeljava. Tako kot EXC 125 ima možnost dveh različnih programov vžiga. Zaradi lažjega sornika in boljšega mazanja ležajev agregat proizvede manj vibracij.
EXC 300
Motocikel je serijsko opremljen z električnim zaganjačem, ki je dobro zaščiten in zelo lahek. Termična enota je manjša in lažja kar za pol kilograma, hkrati pa so izboljšali izgorevanje in praznenje valja ter pridobili na moči, odzivnosti ter zmanjšali tresljaje. Računalnik ima dva različna programa delovanja.
250 EXC-F
Spremenjena odmična gred izboljša praznjenje valja, novi titanovi ventili ter vzmeti pa pripomorejo k boljši odzivnosti v nižjih vrtljajih. Temu vprid je spremenjena tudi krivulja vžiga.
450/530 EXC-R
Nov XC agregat ima vgrajen lažji in manjši električni zaganjač in spremenjen dvojni mazalni sistem, zdaj le z enim oljnim filtrom. Lahko štiriventilsko glavo valja ščiti z magnezijevim pokrovom, nova sklopka je vodena hidravlično. Valj napaja 39-milimetrski uplinjač znamke Keihin.
Matevž Hribar