Motocikli avstrijskega proizvajalca bodo predvidoma leta 2021 bogatejši za dva nova sistema: radarski tempomat (Adaptive Cruise Control) in prepoznavanje nevarnosti v mrtvem kotu (Blind Spot Detection).
Na posebni novinarski predstavitvi v centru varne vožnje v avstrijskem Marchtrenku je KTM predstavil dva sistema, ki bosta kmalu na voljo tudi na serijskih motociklih te znamke. Za razvoj in predstavitev so namreč uporabili le posebej v ta namen predelanega 1290 Super Adventure S.
Radarski tempomat (Adaptive Cruise Control oz. ACC) zna prilagajati hitrost glede na vozilo pred motociklom, ni pa namenjen zaviranju v sili. Pri tem elektronska pamet krmili nadzor plina, po potrebi pa tudi sprednjo zavoro, in sicer tako, da je med motociklom in spredaj vozečim vozilom razdalja dveh sekund. Pričakujejo, da se bo ACC, ko bo dokončno pripravljen na serijsko vgradnjo, sposoben odzvati hitreje od motorista.
Drugi varnostni pripomoček je sistem za prepoznavanje mrtvega kota (Blind Spot Detection oz. BSD). Voznika na vozilo v mrtvi točki opozori prek digitalnega zaslona TFT, s pomočjo oznake LED, vgrajene v vzvratno ogledalo ter tudi z zvočnim signalom. Podoben sistem smo sicer že lahko preizkusili na BMW-jevih maksiskuterjih.
Pričakujejo, da bosta sistema na izbranih modelih na voljo v letu 2021.