KTM in Rok Bagoroš moto vplivneže z vsega sveta povabila v Mursko Soboto

4. 5. 2018 | Matevž Hribar
Deli

Kdo bi si mislil, a? Fant, ki je še ne tako dolgo nazaj uganjal trike na čudno pobarvanem skuterju, je v domačo Mursko Soboto privabil vlogerje, instagramerje in youtuberje z vsega sveta.

V druščini s Filipinov, iz Brazilije, Kolumbije, Nizozemske in Tajvana sem se kot edini slovenski gost znašel tudi sam. To je bila že druga skupina (pred nami se je Rok družil z evropskimi gosti), ki je imela z britanskim vodnikom na čelu možnost spoznati slovenske (malo pa tudi avstrijske) ceste v regiji, ki jo kot turisti neupravičeno zapostavljamo. Vozili smo, kakopak, KTM-e, in sicer novega 390-kubičnega Duka. Čeprav to ni test, vseeno na kratko: motor s presenetljivo dobro opremo (zavore, vzmetenje, TFT-displej (!) …)) je pustil zelo dober vtis. Zgodba o nenavadnem supermoto Duku je pozabljena: Duke je danes postal ljudski motocikel, in to v svetovnem merilu, a mu je obenem uspelo zadržati prvine, značilne za avstrijsko znamko. Zelo zabaven motor(ček), ki z razmerjem med maso in močjo pomete s konkurenco.

Kaj smo poleg tega, da smo se izgubljali na Goričkem, še počeli? Obiskali smo Rokovo garažo, v kateri z ekipo predeluje svoje 'stunterske' stroje in opravlja tudi druge servisne storitve, tam pa se je gostom predstavila še ena pomembna slovenska blagovna znamka: Akrapovič. S KTM-om so bili tesno povezani, že preden je Roku uspel prvi 'wheelie', zdaj pa je Prekmurec dodatna vez med tovarnama in mladimi motoristi z vsega sveta.

Za konec smo preizkusili napravo za učenje vožnje po zadnjem kolesu in se preizkusili v čim počasnejši vožnji. Uganete, kdo je zmagal? Ja, Slovenci smo svetovna velesila!

Video (v angleškem jeziku):

Nekaj 'zgodovinskih' člankov o Roku Bagorošu:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja