Na bližajočem Intermotu bo KTM prvič v živo pokazal povsem novega športno potovalnega aduta. Poganja ga preizkušeni motor iz RC8, ki zdaj zmore kar 150 'konjev' in 125 Nm navora. S polno posodo za gorivo naj ne bi presegel 230 kilogramov! Cena naj bi ostal apodobna kot pri starem modelu.
V sporočilu za javnost so se pohvalili, da ga poganja osvežen in močno dodelan dvovaljnik V zasnove, kot ga poznamo iz modelov RC8, za nameček pa so mu namenili kup elektronskih pomagal. Tu so inteligentni sodobni ABS in nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa, morda tudi različne stopnje delovanja agregata. S posebnim programom namenjenim vožnji po terenu so prilagodili tudi delovanje ABS-a in sistema proti zdrsu pogonskeg akolesa. Sama povezava med ročico plina in Keihinovim vbrizgom goriva je sedaj namesto prek pletenice speljana prek električnega kabla (ride by wire).
Kot razkrivajo prve slike gre za motocikel, ki je v marsičem podoben SMT-ju, le da bo še bolj potovalno naravnan. Tako ne bo manjkalo možnosti nastavitve višine stopalk, sedeža in vetrobranskega stekla. Ena različica ima 17- in 19-palčna kolesa, druga (R) pa klasično terenskih 18 in 21 palcev. Pozor: servisni interval so podaljšali na 15.000 kilometrov!
Navkljub navidezno bolj cestno-potovalno zasnovanemu konceptu motocikla, trdijo da bo novi Adventure še vedno zmogljiv na terenu. Jupi!
PeK
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj