Napočil je dan, ki smo ga vsi ljubitelji motokrosa nestrpno čakali, in pri KTM-u obljubljajo, da se je čakanje izplačalo.
Pri odraslih modelih je veliko novosti doživel okvir, ki po besedah KTM-ovih strokovnjakov omogoča odlično vodljivost. Nihajka je nekoliko daljša od lanske, kar naj bi prispevalo k boljši stabilnosti motocikla pri večjih hitrostih, a je gledano v celoti okvir od modela 2018 za malenkost lažji. Pomembni novosti prav pri vseh modelih sta prenovljen motor in sklopka, ki naj bi vozniku zagotavljala še več moči in lepše speljevanje. Omembe vredna sta nova radiatorja, ki naj bi zagotavljala bolj učinkovito hlajenje motorja, prav tako pa zaradi spremenjene lege prispevata k večji centralizaciji mase. Vzmetenje ostaja znamke White Power, a bodo imeli vozniki pri modelih 2019 še več izbire nastavitev teh. Pri štiritaktnih motociklih je litijeva baterija za vžig motorja močnejša, prav tako bodo vozniki tovrstnih modelov na krmilu lahko izbirali med različnimi delovanji motorja, sistemom proti zdrsavanju in sistemom za start. Poleg vseh omenjenih novosti je linija KTM-ov doživela tudi spremembe pri videzu, saj so povsem novi rezervoar, dizajn in sedež.
Še več novosti in informacij o tem, kako se motocikel obnese na stezi, pa izveste v naslednjih dneh ...
Foto: KTM