Avstrijski proizvajalec je tokrat pihnil na dušo reli navdušencem.
V osnovi gre za 450 kubični SOHC motor, ki v kombinaciji z okvirjem in WP Xact Pro vzmetenjem s Cone Valve tehnologijo nudi obilo moči, ki pa naj bi jo bilo po zaslugi odličnega vzmetnja ter okvirja precej enostavno nadzorovati. Omembe vreden je tudi PANKL-ov menjalnik, ki z drugačnim prestavnim razmerjem omogoča bolj linerano pospeševanje, kar se bo med vožnjo odrazilo v nekoliko 'daljših prestavah', ki so po besedah KTM-ovih inženirjev izjemen približek tovarniškim motociklom. Vse našteto pa dopolni še slovenski pridih v obliki Akrapovičevega izpušnega sistema, ki vožnjo po sipinah naredi še hitrejšo, a hkrati mirnejšo in posledično bolj uživaško.
Z ogromno znanja, izkušnjami, in trdim delom, ki stoji za KTM-ovimi motocikli, tudi to reli specialko spremlja slogan 'pripravljen za dirke'. To potrjuje tudi dejstvo, da so pri razvoju tega motocikla močno pomagali tovarniški vozniki Toby Price, Matthias Walkner in Sam Sunderland, ki se prav vsi (poleg vseh ostalih dosežkov) lahko pohvalijo tudi z zmago na prestižnem Dakarju.
Takšnih tovarniških reli replik, ki bodo v prodajnih salonih predvidoma na voljo septembra 2021, bo na voljo le 80, cena posameznega modela pa sega vse do 25.900 EUR, pri čemer davek in stroški transporta niso všteti v ceno.
Uradni zastopnik za Slovenijo je KTM Seles Moto.