Po potovalnem enduru, športniku in nakedu je surovi motor LC8 dobil priložnost tudi kot Sport Touring. KTM 1290 Super Duke GT
Med vsemi do sedaj poznanimi modeli, ki jih je poganjal ta živahni dvovaljnik si Super Duke GT še največ genetike deli z nakedom. A da je mišičnjak lahko postal športni potovalnik je bilo potrebnih kar nekaj sprememb. Udobnejši sedež, visok in nastavljiv vetrobran, širši bočne plastike, večji rezervoar (23 litrov), ogrevane ročice in potovalni računalnik so le nekatere od številnih sprememb.
Super Duke je dobil tudi najnovejšo generacijo sistema ABS, ki svoje delovanje v nagibih prilagaja naklonu motocikla, dobil je tudi quickshifter in polaktivno vzmetenje, ki pozna tri stopnje delovanja (Sport, Street, Comfort). Da motor ustreza normi Euro 4 je moralo v tovarni ostati 8 konjev, zdaj jih ima ta motor 173, povečan pa je največji navor, ki zdaj znaša 144 Nm.
Ker vemo, da pri KTM-u vedno izdelajo motocikel, ki je kar se tiče voznih lastnosti izredno prepričljiv, lahko napovemo, da je v ta segment prišel resen igralec pred katerim bo marsikateremu tekmecu težko.
KTM Super Duke GT 1290 je že na voljo pri pooblaščenih trgovcih, priporočena cena proizvajalca pa znaša 18.810 eur.