Ducati je že tradicionalno svoje največje novosti, ki jih je pripravil za prihodnjo sezono predstavil na domačem salonu v Milanu.
Prvič so tako predstavili povsem prenovljeno Multistrado, povsem novega superšportnega Panigale-a in dolgo in močno napovedovanega Scramblerja.
Ducati Multistrada je štiri leta po predstavitvi leta 2010 postala skorajda povsem nov motocikel. Tudi prihajajoča generacija Multistrade bo v svetu tovrstnih tourerjev z vidika vgrajene tehnologije predstavljala sam vrh razreda. Največja novost, ki jo prinaša Multistrada je pogonski agregat, sicer znani Desmodromic a tokrat z variabilnim krmiljenjem ventilov (DVT). Ta tehnologija seveda omogoča, da se potencial zmogljivega dvovaljnika izkoristi v največji možni meri, z njeno pomočjo pa razvije 160 konjev in 136 Nm navora. Motor še zdaleč ni edina tehnična posebnost, ki jo prinaša nova Multistrada, saj bo motocikel odvisno od paketa opreme lahko ponudil praktično vso tehnologijo, kar jo v svetu motociklov poznamo. Stabilnostni sistem IMU (Inertial Measurement Unit), ki v osnovi ugotavlja položaj motocikla v zavoju, bo z možnostjo poseganja v delovanje zavornega sistema in motor učinkovito preprečil morebiten zdrs v ovinku. Na seznamu opreme se najde tudi tempomat, sistem Ridebywire, DWC (sistem za preprečevanje dviga prednjega kolesa), traction control, nastavljiv voznikov sedež, digitalni števec z vsemi mogočimi podatki, različne programske nastavitve delovanja motorja, aktivno elektronsko podprto vzemetenje, LED svetila in še marsikaj bolj vsakdanjega.
Novi uvoznik Ducatijev AS Domžale se je potrudil in takoj po uradni predstavitvi tudi sporočil ceno nove Multistrade, ki se bo gibala od 18.490€ do 21.890€ za najbolj prestižno opremljen model 1200S Dair.
Tako kot Multistrada je skorajda popolnoma nov tudi superšportni Paigale. Da je lahko ta motocikel še bolj seksi kot predhodnik, je skorajda nemogoče verjeti, a nekako jim je vendarle uspelo, da so linije novega Panigalea zgnetene še bolj popolno kot prej. A bistvo novega Panigalea je v dvovaljniku, ki je prostorninsko nekoliko zrasel. Po novem ima 1285-kubičnih centimetrov delovne prostornine razvije pa 205 konjev in 144 Nm navora. Da z vidika tehnike predstavlja vrhunec Ducatijevega znanja in ponudbe je jasno, a če za poznavalce naštejemo samo kratice, DDA + GPS, DTC, DQS, EBC, Riding Modes, DWC, RbW, Cornering ABS, je jasno, da ne manjka praktično nič. Tudi tukaj je uvoznik že pripravil cene, za Panigalea s 1285-kubičnim motorjem pa bo potrebno odšteti od 21.990 do 26.990€, Panigale R, ki pa ga bo še vedno poganjal motor s 1.198-kubiki pa bo stal 34.990€.
Na povsem novo pot pa je po dolgih letih Ducati zapeljal z modelom Scrambler. Že ob predstavitvi ga je Ducati v svet pospremil z bogatim butikom, bogatim naborom dodatne opreme, in še bolj bogatim naborom rezervnih delov za personalizacijo Scrabmlerja. V osnovi so na voljo v štirih različicah, ICON (8.590€), FULL THROTTLE, URBAN ENDURO in CLASSIC (vsi po ceni 9.990€). Vse skupaj dovolj, da je število različnih kombinacij izjemno. Za pogon Scramblerja bo skrbel zračno hlajeni 803-kubični L-twin dvovaljnik iz družine Desmodromic, ki razvije 75 konjev. Ker je Scrambler tako na prvi pogled precej lahek in dimenzijsko skromen motocikel ni dvoma, da s tem motorjem ne bil tudi zelo poskočen in seveda tudi zabaven. Voznik bo vse informacije o delovanju motorja prebral z LCD osrednjega prikazovalnika, serijsko pa bo Scrambler opremljen tudi z zavornim ABS-om.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji