Honda je v Milanu na salonu EICMA letos predstavila nekaj manj novosti, kot smo bili vajeni v preteklih letih, je pa končno presenetila z dvema težko pričakovanima prototipoma.
Temeljite prenove je bile deležen model VFR800X Crossrunner. Model, ki je glede na svojo velikost ter motorne zmogljvosti trdno zasidran v samem vrhu zgornjega srednjega razreda tourerjev, za prihodnjo sezono ni bila deležna velikih oblikovnih sprememb, bo pa opremljena s precej več tehničnimi pripomočki, zaradi katerih bo vožnja varnejša in seveda tudi prijetnješa. A kljub temu je sprememb, ki so jih inženirji pripravili na Crossrunnerju veliko več, kot se zdi na prvi pogled. Obdelan, dodelan ali spremenjen je skorajda vsak sestavni del, a kupci bodo v primerjavi z že prej odličnim motociklom, na novem modelu najprej opazili, da je bilo veliko dela opravljenega na vzmetenju, motorju, dodan je HSTC-Tractioncontrole (Honda Selectable Torque Control), svetila so dobila LED-tehnologijo, optimizirana je ergonomija (nastavljiv položaj sedeža), nova so kolesa, izboljšan je zavorni sistem, serijsko bo opremljena z ogrevanimi ročicami in ABS-om, dobila pa je tudi sistem za avtomatski izklop smerokazov. Moč motorja in navor ostajata praktično enaka, motor razvije 106 konjev in 75Nm navora.
Povsem nov je skuter Forza 125 s katerim želi Honda še dodatno poudariti uporabnost in prijetnost v vožnji po mestu in okolici. Sodoben enovaljni štiritaktnik, ki poganja 125-kubično Forzo se lahko pohvali z nizko porabo in sistemom Start-Stop. Polega tega bo Forza serijsko opremljena tudi s protiblokirnim zavornim sistemom ABS, LED svetili, pod sedežem pa bo prostora za 48-litrov, lepo obdelan prtljažni prostor pa premore tudi 12-voltno vtičnico. Da Forza cilja na bolj zahtevne kupce kaže tudi to, da je tudi sicer bogato opremljena, med drugim z večfunkcijskim prikazovalnikom s številnimi podatki (poraba, temperatura, ura in ostalimi standardnimi podatki potovalnih računalnikov), zanimivi pa so tudi dodatki, ki jih najdemo na seznamu originalne dodatne opreme.
Drobnih barvnih osvežitev pa je bila deležna skorajda celotna Hondina ponudba, poleg tega pa bosta v ponudbi še jubilejna modela Goldwing in Bagger, saj model Goldwing v prihodnjem letu praznuje 30 let.
PROTOTIP
Predvsem pa je kot je zapisano že v uvodnem stavku Honda letos presenetila z dvema prototipoma, o katerih pa so bolj malo govorili. Prvi je super športni model RC213V-S, ki naj bi tudi na cesto prinesel prestiž in tehnologijo, ki jo Honda uporablja v najbolj elitnih prvenstvih. Na predstavitveni oder se je z njim pripeljal aktualni svetovni prvak prvenstva MotoGP Marc Marquez, sodeč po zvoku, ki ga je proizvedel prototip pa je vanj vgrajen štirivaljnik. Močan štirivaljnik.
Ljubiteljem kultnega modela AfricaTwin pa je zaigralo srce, ko so pri Hondi spustili zaveso, pod katero se je skrival prototip, ki vsaj na prvi pogled idejno sledi legendarnemu modelu. Tudi o njem ni bilo mogoče izvedeti nič konkretnega, sama oblika pa je bila spretno zakrita z blatom, ki je ostalo na prototipu. Vsekakor je predstavljeni prototip videti zelo obetavno in če bo Honda sledila smernicam, ki so jih začrtali s tem primerkom, ni strahu, da ne bi AfricaTwin končno dobila dostojnega pravega naslednika.