Milano EICMA: KTM

Oranžni so v Milanu pokazali nov 350-kubični dirkalnik za motokros, dva konceptna stroja s 125-kubičnim štiritaktnikom in še nekaj sprememb v ostali paleti.

13. 11. 2009

Na razstavnem prostoru KTM-a je najbolj v oči bodel nov motokros dirkalnik z elektronsko napajanim 350-kubičnim (! ) štiritaktnikom, saj naj bi v prihodnosti prav ta prostornina narekovala nov tekmovalni razred v motokrosu. 350 SX-F Factory Racing ima jeklen palični okvir ter zadnji blažilec vpet v sistem paličja (po domače v 'vago'), česar so se Avstrijci do zdaj uspešno otepali, a je kot kaže sodelovanje Stefana Evertsa z mladimi motkrosisti rodilo prav to – nov sistem vpetja zadnjega amortizerja.

Ostali motokros modeli z letnico 2010 ohranjajo star način vpetja. Druga atrakcija sta bila dva konceptna stroja, namenjena mladim stunterjem. V palični okvir so vgradili 125-kubični tekočinsko hlajen štiritaktni enovaljnik s 15 'konji', ki se bo v naslednjem letu znašel v KTM-ovi cestni paleti za mladino. Dvokolesnika, predstavljena v Milanu, sta namreč brez svetil in druge za stunt nepotrebne navlake. Novost v ponudbi je še Duke R in malo morje novih barvnih različic za ostale stroje z RC8R Red Bull repliko na vrhu. Aja, pa še to – 100 primerkov Akrapovičeve replike so že razprodali!

Matevž Hribar

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri