Današnja sreda se bo v zgodovino slovenskega motokrosa zapisala z zlatimi črkami, saj je Tim Gajser v Pietramurati, na eni izmed njemu ljubših prog, že četrtič v svoji karieri postal svetovni prvak.
Vsem je bilo jasno, da lahko Gajser naslov prvaka osvoji že po prvi vožnji, zato je bila živčnost prisotna tako v ekipi Honde kot tudi med vsemi navijači, ki so dirko spremljali pred malimi zasloni.
Ne najboljši start tovarniškega voznika Honde je stvari še dodatno otežilo, a je Tim iz kroga v krog napredoval po lestvici. Hitrejše bitje srca in še več živčnosti med Slovenci pa je prineslo Timovo pogledovanje proti motociklu po približno desetih minutah vožnje. Kasneje se je izkazalo, da je imel Makolčan težave s sklopko, kar je botrovalo tudi k nekaj manjšim napakam, katere pa za Tima k sreči niso bile usodne.
Veliko breme na ramenih je med dirko nosil tudi Gajserjev največji rival za naslov prvaka Antonio Cairoli, ki se je po odličnem startu in izjemno hitrih uvodnih krogih znašel na tleh, kar je Gajser nemudoma izkoristil. Od tistega trenutka dalje, je bilo jasno, da bo za osvojitev naslova dovolj, da Tim le ostane pred tovarniškim voznikom KTM-a. Tim je dirko pametno in brez večjega tveganja z napadanjem na vodilnega Seewerja, kljub težavam motocikla, odpeljal do konca in tako četrtič postal svetovni prvak.
Tim Gajser ob prihodu v cilj:
"Težko opišem, kako srečen sem. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil prav vsakemu članu ekipe HRC Honde, saj mi brez njih in vsega truda, ki so ga vložili v to, ne bi uspelo. Zahvalil bi se tudi svojemu dekletu in pa vsem navijačem, ki bi v normalnih okoliščinah lahko bili tu, a to zaradi situacije, nastale zaradi korona virusa trenutno ni izvedljivo. Še enkrat hvala vsem!"
Gajser si je do tega trenutka v letošnji sezoni s trinajstimi posamičnimi in tremi skupnimi zmagami, ter dvema odstopoma privozil prednost osemdesetih točk, medtem ko nas do konca sezone ločijo le še tri vožnje. Matematika je enostavna, Tim je že dve leti zapored najhitrejši zemljan na motokros motociklu.
Čestitke tudi s strani ekipe Moto magazina.