Moto Guzzi 2010

13. 11. 2009
Deli

Ljubitelji italijanske znamke Moto Guzzi so se na letošnjem Milanskem salonu lahko navduševali nad verjetno najbolj retro oblikovanim motociklom današnjega časa modelom V7 Clubman Racer, prenovljenim Grissom V8 in Norge-om. Navdušil pa je tudi konceptni trojček z oznako V12.

Gospodje, ki se še spominjajo motociklizma iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja so potem, ko so prvič ugledali 'tuninarenga' Clubman Racerja, skoraj padli na hrbet. Pri oblikovanju tega motocikla, ki sicer izhaja iz serije V7, so se oblikovalci oprli na znameniti enosedežni model 850 LeMans, ki je bil tudi takrat opremljen z športnim vzmetenjem in izpušnim sistemom.

Razlika med osnovnim V7 in Clubmanom je bolj kot s tehničnega vidika vidna na področju detajlov. Spremenjen je položaj stopalk za noge, dodana je obilica kroma, spremenjen je pokrov goriva, nova so platišča z naperami, vzvratna ogledala pa so nataknejna na skrajni zunanji rob balance.

Griso 8V SE (special edition) je model namenjen zbiralcem. Prav hitro ga boste lahko prepoznali po značilni barvni grafiki, ki je lahko satenasto zelena ali pa rdeča. Poleg barve bo za ta motocikel rezervirana tudi ročno sešita preobleka sedeža in platišča z naperami, serijsko pa bo opremljen z Pirreli Scorpion intermediate pnevmatikami. Agregat je v osnovi že poznan štiriventilski dvovaljnik, ki pa v tokratni izdaji ponuja več navora pri nižjih obratih (113 Nm pri 5.800 rpm). Po zaslugi novega prezračevalnega sistema, izboljšanih šob in spremenjenih odmičnih gredi je motor tudi bolj prožen in odziven pri nižjih vrtljajih.

Z enakim motorjem se po novem hvali tudi potovalni Norge, ki je dobil tudi novo vzmetenje in nekoliko spremenjen prednji del oklepa. Izboljšana aerodinamika ugodno vpliva tudi na hlajenje motorja, vozniku pa je po novem bolj na očeh tudi armaturna plošča. Bogatejša je tudi oprema, ki v osnovi zajema ogrevanje ročk, centralno stojalo, 12-voltno vtičnico in potovalni računalnik.

Pri Moto Guzziju so bili v minulem letu konstruktorji z mislimi tudi pri zabavi, saj so predstavili konceptni trojček motociklov z oznako V12. Vsem trem konceptnim trojčkom, ki bi lahko prav hitro postali tudi serijski izdelki, saj naj bi bilo za serijsko proizvodnjo večinoma vse pripravljeno. Vsakdnevni uporabi naj bi bil namenjen V12 S (strada), divjanju V12 LM (LeMans) in V12 X, ki je bolj kot ne nekakšen sodobni streetfighter.

MaT

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja