Prihodnja dirkaška sezona bo še zadnja, ko bomo lahko v najšibkejšem razredu spremljali dvotaktne dirkalnike. Že v letu 2012 bo 125 kubične agregate zamenjala štiritaktna tehnika.
otoZnana so tudi nova pravila v okviru katerih bodo proizvajalci morali izdelati nove dirkalnike oziroma agregate. To so nekatere najpomembnejše novosti:
- štiritaktni enovaljnik z največ 250 ccm delovne prostornine
- največ 14.000 obratov glavne gredi v minuti
- največ štirje ventili,
- hidravlični ventili niso dovoljeni, pogon odmičnih gredi izključno preko verige
- variabilna tehnika odpiranja ventilov ni dovoljena
- cena rezervnega agregata ne sme presegati 12.000 evrov
- proizvajalec ne sme ponujati dodatnih kitov za povečevanje moči motorja
- cene rezervnih delov in dobava le teh mora biti zagotovljena po razumnih cenah
- sistem 'ride by wire' ni dovoljen
- največ dve vbrizgalni šobi, največji tlak goriva 5 barov
- izpušni sistem ni dovoljeno spreminjati,
- glasnost največ 115 dB
- menjalnik ima največ 6 prestav
- dovoljena sta dva različna prestavna razmerja, ki jih mora proizvajalec določiti na začetku sezone
- dovoljene so samo predpisane in s strani organizatorja zapečatene krmilne enote delovanja motorja. Organizator lahko v vsakem trenutku zahteva menjavo ECU z drugo
- minimalna teža dirkalnika in dirkača je 148 kilogramov
- keramične zavore niso dovoljene
- aktivno vzmetenje je prepovedano
- vsakemu dirkaču pripada en dirkalnik letno in osem agregatov letno
Na sliki: dirkalnik moštva Ioda Racing
Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja