Moto3: pravila

14. 11. 2010
Deli
Moto3: pravila

Prihodnja dirkaška sezona bo še zadnja, ko bomo lahko v najšibkejšem razredu spremljali dvotaktne dirkalnike. Že v letu 2012 bo 125 kubične agregate zamenjala štiritaktna tehnika.

otoZnana so tudi nova pravila v okviru katerih bodo proizvajalci morali izdelati nove dirkalnike oziroma agregate. To so nekatere najpomembnejše novosti:

- štiritaktni enovaljnik z največ 250 ccm delovne prostornine

- največ 14.000 obratov glavne gredi v minuti

- največ štirje ventili,

- hidravlični ventili niso dovoljeni, pogon odmičnih gredi izključno preko verige

- variabilna tehnika odpiranja ventilov ni dovoljena

- cena rezervnega agregata ne sme presegati 12.000 evrov

- proizvajalec ne sme ponujati dodatnih kitov za povečevanje moči motorja

- cene rezervnih delov in dobava le teh mora biti zagotovljena po razumnih cenah

- sistem 'ride by wire' ni dovoljen

- največ dve vbrizgalni šobi, največji tlak goriva 5 barov

- izpušni sistem ni dovoljeno spreminjati,

- glasnost največ 115 dB

- menjalnik ima največ 6 prestav

- dovoljena sta dva različna prestavna razmerja, ki jih mora proizvajalec določiti na začetku sezone

- dovoljene so samo predpisane in s strani organizatorja zapečatene krmilne enote delovanja motorja. Organizator lahko v vsakem trenutku zahteva menjavo ECU z drugo

- minimalna teža dirkalnika in dirkača je 148 kilogramov

- keramične zavore niso dovoljene

- aktivno vzmetenje je prepovedano

- vsakemu dirkaču pripada en dirkalnik letno in osem agregatov letno

Na sliki: dirkalnik moštva Ioda Racing

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja