Medtem ko globalna finančna in gospodarska kriza neusmiljeno jemlje svoj davek, se nekateri ukvarjajo z reševanjem težav, drugi pa mirno pečejo čevapčiče. Na svoj način se je zmanjšanja stroškov lotila tudi mednarodna motoristična zveza FIM.
S posledicami krize so se soočila tudi moštva prvenstva MotoGP. Kawasaki je že naznanil svoj odstop, in še vedno ni povsem jasno ali bo na letošnjih dirkah nastopalo le 17 tekmovalcev s štirimi različnimi motorji.
Zveza FIM je za zmanjšanje stroškov sprejela nekaj ukrepov, s katerimi bi predvsem zagotovila bolj izenačene pogoje in konkurenčnost:
- skrajšani so časi testiranj in kvalifikacij na 45 minut
- od velike nagrade Češke dalje bo lahko v 8 dirkah uporabljenih le 5 motorjev-agregatov, razen rednega vzdrževanja ne bo dovoljeno menjati vitalnih delov motorja
- keramične zavore niso dovoljene
- štartna elektronika ni dovoljena
- elektronsko nadzorovano vzmetenje ni dovoljeno
- testiranja z namenom dodatnega razvoja motorja so dovoljena le po dveh dirkah (Katalonija in Češka). Testirajo lahko le testni vozniki.
O odzivu dirkačev in moštev bomo poročali tudi na Motomagazinu.
MaT