Motokros 350 ccm?

23. 12. 2007 | Matevž Hribar
Deli
Prostornina agregatov se bo zmanjšala tudi v motokrosu.

Športna zveza FIM namerava znižati največjo dovoljeno prostornino v razredu MX1.

Podobno, kot so v letu 2007 GP dirkalniki izgubili "dva deci" prostornine, bodo odgovorni pri zvezi določili manjšo prostornino agregata tudi v motokrosu. V razredu MX1 naj bi bila največja dovoljena prostornina za štiritaktnike 350 kubičnih centimetrov. Stefan Everts, desetkratni svetovni prvak in vodja športnega motokros oddelka pri KTM-u, je podal pozitivno mnenje glede novitete: "To je zagotovo dobra poteza. Z razvojem najnovejše tehnologije bodo dirkači z novimi agregati lahko hitrejši kljub manjši prostornini. Motocikli bodo lažji ter bolje prilagojeni karakteristikam današnjih motokros stez. Motocikli s 350 kubičnimi agregati bodo tudi primernejši za začetnike in hobi dirkače. Današnji agregat s 450 kubičnimi centimetri je preprosto premočan za njih."

Letos bo 450-kubični bombnik še konkurenčen, v letu 2009 ali najkasneje 2010 pa ga bo potrebno za boje na dirkah zamenjati. Mogoče se tudi vi sprašujete, ali gre za resnično potrebno noviteto ali le za trud industrije, da iz motorističnih žepov izvleče kakšen euro več?

Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja