V MV Agusti imajo pred letnim dopustom veliko razlogov za veselje. Julija so sklenili dolgoročno strateško sodelovanje s kitajskim gigantom Loncin, ki izdeluje motocikle nižje prostornine, štirikolesnike ATV in male električne avtomobile. S tem sta Castiglioni in Sardarov (ruski solastnik) prišla do svežega kapitala za razvoj novih modelov in tehnologij. Predvsem verjamemo, da bodo prav s tem partnerstvom lažje oživili legendarno znamko Cagiva, ki naj bi se v naslednjih letih razvila v smer elektro mobilnostina dveh kolesih. Ampak to je že naša špekulacija.
V osnovi gre pri sodelovanju z Loncin Moto LTD za razvoj in proizvodnjo novih, bolj dostopnih modelov MV Agusta s prostornino od 350 do 500 kubičnih centimetrov. Obenem pa MV Agusta s to potezo širi svojo mrežo na vzhodne trge, ki so finančno še kako zanimivi.
Razprodana Superveloce 800, dokaz da so zapeljali v pravo smer!
Od svoje prve javne predstavitve na Milanskem moto salonu lani jeseni dalje je MV Agusta Superveloce vznemirjala javnost. Po le enem dnevu odprte spletne dražbe so prodali vseh 300 primerkov in žal je ne morete več kupiti. Razprodali so tudi pregrešno lepo Brutale 1000 Oro in s se s tem na nek način vrnili h koreninam, ko so po izdelani predvideni količini zaustavili proizvodnjo in s tem še dodatno oplemenitili izdelane motocikle. Cena na zbirateljskem trgu bo namreč izdelanim MV Agustam zagotovo skočila visoko v nebo.
Kjerkoli se na salonih ali drugih prireditvah pojavi znamka MV Agusta, bo med poznavalci motociklizma naletela na veliko zanimanja. Tako je bilo tudi na lanskem salonu EICMA v Milanu, za kar je poskrbel zanimiv koncept 800-kubičnega športnika, katerega prepoznavni znak je retro oblikovan sprednji žaromet, iz katerega sveti izrazito rumena svetloba, kakršne smo bili vajeni pred desetletji. Vse skupaj pa so podžgali še z izredno erotičnim videospotom kjer se gola lepotica zvira na ročno izdelanem sedežu. Kljub temu, da so se oglasili vsi, ki jih moti ženska golota na motociklu pa jim je uspelo ohraniti video na youtubu. Opozarjamo, video morda ni najbolj primerne za mlajše od 16 let!
Superveloce 800, poganja 800-kubični trivaljnik z močjo 148 'konjev' (109 kilovatov), ki se bodo na kolesa prenašali prek šeststopenjskega menjalnika, pline pa izpuščali iz trojnega izpusta, pri čemer bosta dve cevi speljani na desno, ena pa na levo stran. Kljub retro videzu motociklov iz 70. let pa vseeno premore moderno tehnologijo, kot so digitalni zaslon armaturne plošče, sistem proti zdrsu pogonskih koles, možnost izbire voznih programov in še bi lahko naštevali.
Le 300 primerkov
»To je eden najbolj zlobnih in hkrati najbolj stilsko oblikovanih motociklov, ki smo jih kdaj oblikovali. Brez dvoma je narejen v skladu s tradicijo, obliko, tehnološko dovršen in dodelan kot vsi preostali motocikli znamke MV Agusta. Vse od predstavitve na novembrskem salonu EICMA lani smo vedeli, da smo predstavili bodočo klasiko,« je dejal Timur Sardarov, generalni direktor italijanske znamke.
MV Agusto si v Sloveniji lahko tudi izposodite
Pri Avtohiši Šubelj vam z najemom omogočajo, da okusite čare perfektnega motociklističnega podvozja, odlične ciklistike in zmogljivosti ter tudi sami ugotovite, zakaj so te umetnine na dveh kolesih tako posebne. Najem je možen za štiri ure, en dan ali za cel vikend. Cena za enodnevni najem, v katerega je vključenih 250 kilometrov, znaša 120 evrov, cena za vikend najem pa 300 evrov.
Vse o najemu lahko preberete na njihovi spletni strani www.mvagusta.si.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj