Na čelo ACEM, to je združenje evropskih proizvajalcev dvokoles, prihaja prvi človek BMW Motorrada, Stephan Schaller. Morda se motoristom obetajo bolj zemeljski zakoni in predpisi.
ACEM - združenje evropskih konstruktorjev dvokoles ima pomembno vlogo na ozemlju Evrope, kadar je v igri boj proizvajalcev s tistimi, ki sprejemajo zakonodajo in določajo standarde, čeprav o tem nimajo pojma.
Nemalokrat smo bili namreč priča številnim zakonom, ki motoristom bolj kot da bi jim zagotavljali več varnosti in svobode, predstavljajo tegobe v vsakodnevni vožnji motocikla. V zadnjih letih so po tovrstnih zakonih znani predvsem v Franciji, kjer so uzakonili obvezno nošenje alkotesta, omejili največjo moč motociklov in poskrbeli še za nekatere druge cvetke. No, nekaj sicer precej manj neumnih predpisov imamo tudi pri nas - na primer dodaten davek za prostorninsko večje motocikle in še kakšna podobna neumnost.
Na čelo ACEM-a zdaj prihaja Stephan Schaller, pod čigar vodenjem je BMW v zadnjih letih doživel razcvet in nesluten uspeh. Schaller velja za prizemljenega človeka, ki tudi sam prevozi veliko kilometrov z motociklom, zato verjamemo, da bo svoje izkušnje znal prenesti tudi tistim, ki se z motociklizmom ne ukvarjajo, so pa vseeno poklicani za sprejemanje zakonov, s katerimi nam v zadnjih časih bolj ali manj zgolj grenijo življenje.
V Evropi je trenutno registriranih okrog 37 milijonov dvokoles. Seveda se vsi ne uporabljajo vsakodnevno, a število tistih, ki motocikel, skuter ali moped uporabljajo vsak dan, narašča. Kot je povedal Schaller, se ne bo zavzemal le za to, da bi z uvedbo bolj smiselnih zakonov olajšal življenje motoristov, pač pa se bo zavzemal tudi za sprejetje ukrepov, s katerimi bi dolgoročno zagotivili obstoj evropskih proizvajalcev in povečevanje prodaje motociklov, skuterjev in mopedov.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj