Najbolj brano v 2019: moto testi

30. 12. 2019
Deli

Predstavljamo vam pet najbolj branih motociklističnih testov leta 2019.

Konec leta je najboljši čas za pregled dogajanja v minulih (skoraj) 365 dnevih. Tudi letošnje leto je prineslo kar nekaj zanimivih novosti in pa tudi povratnikov, med katerimi je zagotovo izstopala Suzuki Katana, katere test je bil letos med najbolj branimi. Sicer pa vam tukaj ponujamo celoten seznam peterice najbolj priljubljenih testov.

1. Primerjalni test: Honda VRF800X Crossruner, Ducati Multistrada 950, Triumph Tiger 800 XRT, BMW F 750 GS, Yamaha Tracer 900 - Srednja pot je super pot

Med prejšnjim velikim primerjalnim testom smo postavili ob bok motocikle, ki so pravzaprav popolni za uživanje na dveh kolesih za večino motoristov. A imajo eno veliko napako – ceno, ki vsaj pri večini sega že krepko proti 20 tisočakom, nekaj pa jih to celo preseže. Tokrat je drugače! Cena je tu adut, uporabnosti pa še vedno dovolj, da se lahko izkažejo v vsakem izzivu.

Arhiv AM

2. Suzuki Katana - Nizek k pes, leti k skira

Ko sem lansko jesen na salonu motociklov v Milanu uzrl novo Suzukijevo Katano, me je štihnilo pri srcu. Vzdih, spomin na najstniške dni z nikoli izživetimi tedanjimi sanjami voziti jo. Do sedaj.

Arhiv AM

3. BMW R 1250 GS Adventure - Veliki šef

BMW R 1250 GS Adventure je motocikel, ki si je prislužil sloves, kakršnega si ne premore noben. Tudi ni stroj za vsakogar. Zaseda veliki prestol svetega motorističnega popotovanja v dežele, kjer so bencinske črpalke redkost, GSM-signal šibek in poti manj uhojene.

Arhiv AM

4. BMW F850 GS (2019)

Deset let po prvi predstavitvi zdaj srednjega 'GS'-a filozofija ostaja enaka. A na drugi strani so pričakovanja novih in starih generacij motoristov večja. O tem, kako so se tega lotili pri BMW-ju.

Arhiv AM

5. Test: Yamaha Niken

Da smo motoristi, vsaj takrat ko se obetajo velike spremembe, še posebej konzervativni, ni v bistvu nič novega. In ne, Yamaha Niken ni vozna z B kategorijo. In prav je, da je tako.

Arhiv AM

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?