Piaggio je nekoliko posodobil svojo srednjo veliko 'vintage' Vespo in vplinjač zamenjal s sodobnejšim elektronskim vbrizgom.
LXV je oznaka, ki pri Vespi označuje modele, ki se nostalgično zgledujejo po nekaterih oblikovalskih prijemih iz 60-ih let prejšnjega stoletja. Z nekaj kroma, svojevrstno armaturno ploščo, ločenim voznikovim in sopotničinim sedežem ter nizkim vetrobranom se oblikovno že na hitro loči od osnovnih LX-ov sicer pa je tehnično povsem enaka.
Z novim elektronskim vbrizgom je LXV 125 postala okolju prijaznejša in za pol konja močnejša (10, 7 KM), a lastniki bodo bolj kot občutili nižjo porabo goriva in boljšo prožnost motorja pri nižjih vrtljajih. Klasični vplinjač tako ostaja le še v prostorninsko najmanjših , 50 kubičnih Vespah.
Piaggio je sicer že pred časom napovedal, da bo Vespa v prihodnosti kar se tiče tehnike sledila sodobnim trendom in tehniki.
MaT