Podjetje Akrapovič predstavlja izpušni sistem Racing Line (SS) za Suzukijeva motocikla GSX-8S in GSX-8R. Gre za prvega iz nove družine izpušnih sistemov, ki so bili zasnovani na podlagi koncepta, predstavljenega novembra na salonu EICMA.
Podjetje Akrapovič je družino izpušnih sistemov nove generacije najprej predstavilo na omenjenih Suzukijevih modelih, letos in v prihodnjih letih pa bo predstavljenih še več izpušnih sistemov iz te družine za druge motocikle.
Eden izmed glavnih ciljev Akrapovičevih inženirjev v fazi oblikovanja in razvoja je bil doseči, da se nova oblika izpušnega sistema popolnoma prilega linijam motocikla. To je bila zahtevna naloga, saj so morali inženirji pri snovanju izpušnega sistema s prostornino dušilca, potrebno za doseganje novega standarda Euro 5+, upoštevati omejen prostor, oddaljenost izpuha od tal in zadnje gume, nagib motocikla in druge posebnosti.
Kompletni izpušni sistem je izdelan v enem kosu, ne zahteva dodatnih posegov v elektroniko motorja in je preprost za montažo (po načelu »vklopi in igraj«). Izdelan je iz visoko odpornega nerjavečega jekla z uporabo najnaprednejše tehnologije. Katalizator je privarjen v notranjosti dušilca. Njegovo podobo zaokroža ročno izdelan element iz ogljikovih vlaken, ki vključuje zaščito v obliki satovja (ta ponazarja dirkaški DNK podjetja) in Akrapovičev logotip v rdeči in beli barvi.
V fazi razvoja so se Akrapovičevi inženirji osredotočili tudi na doseganje čim boljše odzivnosti in zmogljivosti motocikla. Pri testiranju na Suzukiju GSX-8S, opravljenem na hišnem dinamometru, se je z novim izpušnim sistemom moč v primerjavi s standardnim serijskim tako povečala za 1,8 kW (2,5 KM) pri 9.500 v/min, navor pa za 1,4 Nm pri 5.500 v/min. Poleg tega je zaradi uporabe materialov, preizkušenih na dirkališču, novi izpušni sistem tudi za 29,1 % (2,2 kg) lažji od standardnega serijskega.
Izpušni sistem Racing Line (SS) poskrbi za globok, športen zvok in se prilega Suzukijevima modeloma GSX-8S in GSX-8R, ki ju poganja vrstni dvovaljnik. Namesti se lahko skupaj z opcijskim kompletom originalnih Suzukijevih mehkih stranskih torb. Kompletni izpušni sistem, sestavljen v enem kosu, ima homologacijo ES/ECE in izpolnjuje zahteve standarda Euro 5+, podjetje Akrapovič pa z njim napoveduje novo družino izpušnih sistemov prihodnje generacije.