Novi Ducati SuperSport: soliden na stezi, na cesti pa krotek in uporaben

16. 2. 2017 | Peter Kavčič
Deli

Primož Jurman se javlja s predstavitve novega Ducatija 'za vsakogar'. Kakšna je njegova ocena po preizkusu na dirkališču in na cesti?

Naš Primož Jurman se je z novim Ducatijem zapeljal nekaj rund na stezi Monteblanco pri Sevilji in okusil, kaj zmore model S, torej nekoliko bolje opremljen z vzmetenjem znamke Öhlins ter športnimi zavorami Brembo. A preizkusil je tudi običajni SuperSport, ki ga je prepričal  s sproščeno pokončno držo in zelo nezahtevnim karakterjem. Pravi, da je primeren tudi za nekoliko bolj izkušene ženske voznice.

A najprej je opisal model S (bele barve), s katerim je nizal hitre kroge na stezi. Navdušil ga je zvok iz nenavadno visoko postavljenega Akrapovičevega izpuha, ki v odprti izvedbi za stezo ponudi fantastični zvok, ki pritiče športnemu dvovaljniku.

Najvišja hitrost na ciljni ravnini 'le' 240 km/h

Kljub vsemu pa ni brutalen kot denimo superbajk stroji in je zato dosti lažje obvladljiv. Navdušil ga je sistem za prestavljanje brez uporabe sklopke ('quickshifter'), ki ga je na osnovnem modelu kljub dobremu menjalniku vseeno pogrešal. Na stezi odlično drži linijo, kar dokazuje, da so okvir in vzmetenje naredili skladno z izročilom te športne italijanske znamke. Nekoliko upeša le pri končni hitrosti saj je menjalnik narejen bolj za cesto kot stezo. Največja hitrost na ciljni ravnini namreč ni presegla 240 km/h.

 Uporaben vsak dan: med tednom za v službo, za vikend na pisto!

A SuperSport zares zasije na cesti in v mestu. V popoldanski vožnji, v prijetnem sončnem vremenu na jugu Španije, kjer je živo srebro zraslo na 22°C (ja kar verjemite, v Španiji imajo že pomlad) je rdečega lepotca v dinamičnem tempu priganjal v skupini hitrejših novinarjev po ovinkih. Pravi ,da je motor zelo lahkoten, s solidnim navorom in dovolj isker, da se v športnem programu lepo izstreli iz ovinka. Pravi super športni motor, s katerim se lahko kulturno pelješ tudi na daljši izlet, kar seveda danes z modeli Panigale ne moreš, ti so pač zasnovani in narejeni za stezo in zmage v raznih superbajk prvenstvih.

Toliko zaenkrat, lepe sončne pozdrave!

In še cena: za osnovni model boste morali odšteti 13.990 EUR, za verzijo S pa 15.490 EUR. V salonu Ducati v Trzinu ga boste lahko občudovali že v mesecu marcu.

Tehnični podatki

Motor: Testastretta 11° L-dvovaljnik, 4 desmodromični ventili na valj, tekočinsko hlajenje, Euro 4
Prostirnina: 937 cm3
Največja moč: 83,1 kW (113 KM) pri 9.000/min
Največji navor: 96,7 Nm pri 6.500/min
Masa pripravljena za vožnjo: 210 kg
Višina sedeža: 810 mm
Rezervoar za gorivo: 16l

Serijska oprema:
Programi vožnje - 'Riding Modes' (3 mape), motorni programi - 'power Modes' (3 stopnje), varnostni paket 'Ducati Safety Pack' (tristopenjski ABS + osemstopenjski nadzor proti zdrsu DTC), RbW, po višini nastavljiv vizir za 50 mm, LCD armaturna plošča, dnevna luč z DRL funkcijo, predpriprava za Ducati Quick Shift (DQS) gor/dol, priprava za alarmni sistem.

Peter Kavčič
Foto: Ž.P., Ducati

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja