Novi Monster 1200R, najmočnejši do zdaj

16. 9. 2015
Deli

Ducati je predstavil doslej najmočnejšega Monstra. Tale bi kot pravijo moral nagnati strah v kosti.

No prav, če že govorimo o tem, da gre za najmočnejšega Monstra je prav, da vam na začetku povemo, da bo dvovaljnik Testastretta v tej izdaji razvil spoštljivih 160 'konjev'.

Obljubljenih 160 'konjev' bo Monster 1200R na zadnje kolo sprostil pri 9.250 obratih, največji navor dobrih 131 Nm pa bo na voljopri  7.750 obratih. V primerjavi z običajnim Monstrom z osnovnim motorjem bo imel R za 10 odstotkov več moči in za 5 odstotkov več navora. Prirastek moči in navora v večji meri ne izvira iz elektronike, pač pa predvsem po zaslugi mehanskih izboljšav. Nov je sesalni kolektor, izpušni sistem, oblika komor za zrak, bata motorja, povečano pa je tudi kompresijsko razmerje.

Pri modelu Monster 1200R seveda ne gre samo za motor. Tradicionalno bo kupca pričakal okiten z najprestižnejšimi komponentami tudi na področju vzemtenja (Ohlins) in zavor (seveda Brembo).

Ducati ne skriva, da je ta motocikel namenjen najbolj izkušenim motoristom, ki poleg adrenalina na cesti, zmorejo tudi pravega dirkaškega pregona po stezi. Zato ima kolesa enaka kot model 1299 Panigale, obut pa je v gume Pirelli SuperCorsa.

Tehnični paket vključuje Boschev najsodobnejši ABS, sistem proti zdrsu kolesa, tri načine delovanja motorja (Urban, Touring in Sport), pri čemer v načinu Urban moč motorja pade na okroglih 100 konjev. Z nekaj spremembami pri dizajnu posameznih komponent (predvsem z luknjami) in nekaj s pomočjo materialov, pa so za dobra dva kilograma uspeli zmanjšati tudi suho težo motocikla.