Novo v Sloveniji: Ski-doo in Lynx 2008

Ob pogledu na zasnežene vrhove nas vsakič zaščemi, ko pomislimo, kako lepo bi bilo v tistem trenutku sesti na motorne sani in se odpeljati po sveže zapadlem pršiču.

17. 1. 2008

To so le pobožne želje, a se včasih kakšna tudi uresniči. Za vse, ki se ne morete upreti čudovitim zvokom dvotaktnikov in adrena­linu, ki te preplavi, ko od nič do 100 km/h pospešiš v treh sekundah, predstavljamo vroče novosti iz Ski-Doojeve in Lynxove kolekcije za zimo 2007/2008.

Model MX Z TNT s 600-kubičnim vodno hlajenim motorjem zdaj tehta le 181 kilogra­mov, kar v tem razredu še ni uspelo nobenemu proizvajalcu. Trdnost šasije pa je izboljšana za celih 37-odstotkov.

Pri podjetju Ski-Doo so MX Z X 800R odbrusili neverjetnih 24 kilogramov in s tem, kot pravijo, poskrbeli za revolucijo. Pričakujte brutalne pospeške od nič do 100 km/h, enakovredne tistim v formuli 1. Razmerje 1, 3 kilograma na ‘konja’ je bilo do zdaj le želja vseh športnih navdušencev ? no, zdaj pa je tu! Dvotaktni agregat izbruha kar 151 renčečih ‘konjev’, ki se ne ustrašijo nobenega klanca.

Pohvalimo lahko tudi oblikovalce, saj so do zdaj ene najlepših sani (če ne že najlepše ? no, to je sicer stvar okusa) preoblikovali v še drznejšo in agresivnejšo renčečo zverino. Na ‘šasiji’ REV XP so tako na voljo našpičeni modeli z imeni TNT, 600X (le 181 kg), Renegade 800/600 X ter seveda Summit 800/600/550 X. Sicer pa je Ski-Doo predstavil kar 11 novih modelov, prenovili pa so jih 30! Ob tem je vredno poudariti, da dvotaktni motorji niso škodljivi za okolje, za kar skrbi elektronsko nadzorovani vbrizg goriva.

Ob praznovanju 40. jubileja so se izkazali tudi pri finskem Lynxu; poleg z delavnimi sanmi se lahko zdaj pohvalijo tudi z bogatejšo ponudbo športnih sani, ki so bile razvite s pomočjo Ski-Dooja, ki sodi v skupino kanadskega Bombardierja.

Če je rezanje pršiča tisto, kar vas osrečuje, si oglejte podrobnosti na www.ski-sea.si, da pa ne boste samo sanjali, si lahko omislite tudi najem. Le ne pozabite na toplo obleko in na to, da je pametno nadeti čelado tudi, ko zajahate motorne sanke.

Peter Kavčič, foto: tovarna

Oglejte si: