87 'konjev', 86 njutenmetrov, 6-stopenjski menjalnik, veriga za pogon na zadnje kolo in 177 kilogramov. Sliši se zabavno!
Nemci so s predstavitvijo slečenega novinca počakali na Milano. Razumljivo - motocikli brez vetrne zaščite so v Italiji veliko bolj priljubljeni kot v Nemčiji, kjer si motoristi večinoma želijo več vetrne zaščite. Kar se tiče dizajna so ostali zvesti 'škilavi' tradiciji, zato pred širokim krmilom najdemo nesimetričen par luči, podoben tistemu na F800GS in R1400R.
Vrstni dvovaljnik postreže s 64 kilovati pri 8.000 vrtljajih ter 86 njutenmetri pri številki 6.000 na analognem prikazovalniku motornih vrtljajev. Dobavljiva je tudi različica s 25 kilovati. Vbrizg goriva je seveda elektronski, obljubljajo pa 3, 9-sekundni pospešek od nič do 100 kilometrov na uro ter porabo goriva od 3, 6 do 4, 8 litra na 100 prevoženih kilometrov.
Pnevmatike so dimenzij 120/70-17 in 180/55-17, motocikel ustavljata dva koluta premera 320 milimetrov spredaj in en 265-milimetrski kolut zadaj, ABS je seveda na seznamu dodatne opreme. Sedež je na višini 825 milimetrov, suha teža znaša le 177 kilogramov, teža vozila pripravljenega na vožnjo 204 kg, dovoljena skupna teža s potnikoma vred pa 405 kilogramov.
Matevž Hribar
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji