Novosti 2009: Kawasaki

8. 11. 2008
Deli

Tudi 'zeleni' so v Milanu pokazali svoja orožja za prihodnje leto. Predvsem so se osredotočili na osvežitve že poznanih in prodajno dobro sprejetih modelov. Dobra odločitev.

Oblikovno in tehnično so prenovili modele ER6 n/f, serijo KX, velikega VN-a in hitro Ninjo.

ER6 N/F

Že njegovemu dobro sprejetemu predhodniku, ki so ga v Ameriki poimenovali kar Ninja 650R nezahtevni motoristi niso imeli kaj očitati, a je kljub temu dobil bolj športen značaj in videz divje Ninje. Okvir je kljub enaki zasnovi oblikovan povsem na novo, bolj pozorni so bili pri izdelavi, veliko pozornosti pa je namenjene tudi izboljšanju voznih lastnosti in kakovosti. Agregat in vzmetenje so v okvir vpeti s pomočjo posebnih gumijastih puš, ki naj bi zmanjševale vibracije.

Motor je še vedno 649 kubični vodno hlajeni osem ventilski dvovaljnik, ki se po novem hitreje odziva in zmore razvajati z večjim navorom. Večji je tudi hladilnik vode, ki bo zagotavljal ustrezno delovno temperaturo motorja tudi ob največjih obremenitvah. Marsikdo je mnenja, da gre za star agregat, vendar naj vas to ne zavede. Motorna osnova je sicer preverjena klasika, a nabita s sodobno tehniko. Odličen recept torej. Po mnenju nekaterih bi se tej zasnovi okvirja prielgel tudi vrstni štirivajnik ali V motor, vendar zaradi prostorske utesnjenosti in težišča to zaenkrat še ne pride v poštev.

KLX 250 S

Novi četrtlitrski enduro oblikovno združuje hišne linije in moderen, že skoraj rahlo agresiven videz, ki ga na enduro motociklih praviloma ne pričakujemo. Motor je v osnovi enak kot pri predhodniku, a so tudi tukaj povečali hladilne zmogljivosti z večjim hladilnikom vode. V primerjavi z predhodnikom, kjer je bila skoraj direktna, je občutno skrajšana tudi šesta prestava. Kot pravijo pri Kawasakiju bo tisti, ki bo motor preizkusil to odločitev pohvalil. Inštrumentna plošča je v celoti digitalna.

VN 1700

Tudi priljubljeni veliko prostorninski cruiser postaja močnejši in zmogljivejši. Zasnova motorja je zdaj bližja največjemu VN 2000, a z drugačno tehnologijo krmiljenja ventilov. Motor ostaja enako močan, navor pa je v primerjavi z prejšnjim 1600 večji za kar 20 Nm. Največjo moč in navor motor razvije pri 2700 oz 2250 obratih glavne gredi v minuti. Na voljo bo z več stopnjami opreme, vse od slečenega pa do popolnoma opremljenega (s kovčki, steklom. ) modela.

ZX6R Ninja

Že skoraj tradicionalno po dveh letih od predstavitve modela, na trg prihaja evolucija popularne 600 kubične Ninje.

Model pravzaprav ne potrebuje posebne predstavitve zato bomo samo našteli poleg spremenjenega videza ostale pomembne spremembe, ki zajemajo udobnejšo lego voznika po zaslugi spremenjega rezervoarja, serisjki Ohlinsov balžilnik krmila, optimizirano delovanje motorja, izpušni sistem, izboljšano težišče, zmanjšana teža, spremenjen kasetni menjalnik . . Podatka o moči trenutno še ne navajajo, zagotovo pa ne bo manjša od aktualnih 125 konjev. Tudi če bo ostala enaka, bo ob zmanjšani teži (9 kilogramov) veselja več.

Matjaž Tomažič

NE

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"