Novosti 2010: BMW R 1200 RT in GS

BMW je pokazal prve fotografije novega GS-a in RT-ja. Pri GS-u gre predvsem za spremembe na področju motorja in minimalnih kozmetičnih popravkov, medtem ko so RT-ja prav tako opremili z novim motorjem, a poleg tega so vseeno bolj globoko posegli v spremembo dizajna, kar je najbolj razvidno v novi maski, z nekoliko avtomobilsko BMW-jevo 'ledvičko'.

5. 11. 2009

Glavna novost je torej agregat. Preizkušeni bokser je zdaj precej podoben tistemu na športnem modelu HP2 Sport. Povsem novi sta glavi motorja z dvojno odmično gredjo in novim pokrovom glave motorja, ki se sedaj privije z dvema vijakoma in ne s štirimi.

Sesanje mešanice goriva in zraka so iz prejšnih grl premera 47 mm povečali na 50 mm. Novost je še ventil v izpuhu, ki skrbi za čistejše emisije plinov in ne previsoko glasnost. Dušilec sicer izgleda enak kot na predhodniku, a BMW trdi, da je popolnoma predelan. Zvok naj bi bil nekoliko bolj 'basovski'.

Nov motor tako zmore 110 'konjev' pri 7.750 vrtljajih na minuto, izboljšana pa je tudi krivulja moči in navor, kar bo poskrbelo za prijetnejšo vožnjo. GS-a bodo prodajali v rdeči, črni in sivi barvni kombinaciji, Adventure pa bo na voljo v rumeni in sivi.

PEK