Aprilia bo na dirki za prvenstvo superbike v Imoli pokazala cenejšo različico cestnega superbajka RSV4. Po Factory torej še 'R'.
RSV4 Factory je všeč skoraj vsem, privoščijo pa si jo sila redki (pri nas sta bili bojda prodani le dve). Zakaj? Ker je (pre)draga. Za 18.490 evrov, kolikor trenutno zanjo hočejo pri Avto Triglavu, sicer ponuja vrhunec tehnike na dveh kolesih, a kaj, ko večina motoristov tega niti ne potrebuje in ne zna izkoristiti.
Zato je več kot dobrodošla še cenejša izvedba, ki bo prihodnje leto na voljo v črnih in belih plastikah. Pričakujemo lahko manj ogljikovih vlaken in slabše (hm, kako bi napisal, da ne bo izpadlo da bodo slabe? ) komponente vzmetenja. Namesto Ohlinsa bodo za blaženje neravnin skrbele Showine vilice spredaj in Sachsov blažilec zadaj, seveda še vedno z vsemi možnostmi nastavitev.
Nekaj magnezijevih delov v motorju bo nadomestil cenejši aluminij, okvirju pa ne bo mogoče nastavljati vpetja zadnje nihajke, kota glave okvirja in položaja motorja. Vseh 180 'konj', napredna elektronika in odlične vozne lastnosti ostajajo.
Cena? Bojda konkurenčna japoncem in BMW-ju S1000RR, torej okrog trinajstih tisočakov. To pa se že lepše sliši . . Kdo bo naročil?
Matevž Hribar
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj