Dolgo časa napovedovan RMX 450Z je končno ugledal luč sveta. Suzuki se namreč po uspehih v motokrosu seli še na enduro terene. Novinec je narejen na osnovi motokros modela RMZ 450, poleg vbrizga goriva pa ima tudi električni zaganjalnik. Velika novost je tudi vbrizg goriva na manjšem kros modelu RMZ 250.
Suzuki se je poleg novih grafik najbolj posvetil enduro in manjšemu kros modelu. Prvi je povsem nov, ima 5 stopenjski menjalnik, ki je primeren tako za plezanje v klance kot hitro vožnjo po makadamih in vzmetenje, ki je nekoliko prilagojeno enduro rabi. Sicer pa gre tudi tu za preprost sodoben koncept, ki preverjeno deluje. Niso iskali revolucije v poziciji agregata ali kaj podobnega, temveč so le nadgradili motokros motocikel. Všeč so nam tudi kakovostne komponente kot na primer Renthalovo krmilo brez prečke. Da so nekoliko omilili agresivni značaj agregata, so mu namestili drugačno odmično gred, za žaromet na nosu pa zmogljivejšo elektriko. Sicer pa vsa ergonomija ostaja nespremenjena.
RMZ 450 ostaja praktično nespremenjen.
RMZ 250 je kot rečeno dobil največ sprememb. Povsem nov je okvir, glava motorja s spremenjeno odmično gredjo za več moči na vrhu. Motor se sedaj zavrti do neverjetnih 13.500 vrtljajev na minuto. Novi so še stranski spojlerji za lovljenje zraka pri hladilniki, ki ob enaki teži omogočata boljše hlajenje.
Vzmetenje je prispevala Showa, je pa tokrat le izboljšava lanskoletnega modela.
PEK