Še pomnite, motoristi, CB750 Four? Klasična CB-jka bo všeč nostalgikom.
Mitsuyoshi Kohama, oblikovalski šef nove CB1100, je ukazal: "Motor mora biti zračno hlajen."
In res je tak. Zračno-oljno hlajen, s kompresijskim razmerjem 9,5:1, zmore 66 kilovatov in 93 njutonmetrov pri 5.000 vrtljajih. Vplinjača vendarle nima, temveč sodoben vbrizg goriva, s pomočjo katerega naj bi motor dosegal zelo nizko porabo. Tovarna navaja porabo približno 4 litre na 100 kilometrov.
Menjalnik ima pet stopenj, sekundarni prenos je verižni. Klasične 41-milimetrske vilice nudijo nastavitev prednapetosti, prav tako par Showinih blažilnikov zadaj. Aluminijasta kolesa so spredaj in zadaj 18-palčna z gumami širine 110 in 140 milimetrov. Kombiniran ABS bo serijski, Nissinov zavorni paket obljublja, da se bo motocikel ustavljal bolje kot so se pred petdesetimi leti.
Sedež je na višini 795 milimetrov, s tekočinami vred pa tehta 248 kilogramov. Lepa reč!
Matevž Hribar
foto: Honda
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj