Piaggio je prvič po 11 letih aktualnemu modelu največje Vespe namenil nekaj bolj temeljitih sprememb.
Vespa GTS je bila po predstavitvi leta 2003 bolj kot ne deležna zgolj posodobitev v okviru pogonskega sklopa in motorjev, zdaj pa je nastopil čas, da Vespa ponovno postavi standarde v svojem razredu.
Poleg drobnih oblikovnih sprememb in novih barv, v katerih bodo po novem na voljo modeli Vespe GTS s 125 in 300-kubičnim motorjem pa ta model dobiva tudi nekaj pomembnih tehničnih elementov, ki so bili do zdaj ekskluzivno rezervirani zgolj za zbirateljski model 946.
Vespa GTS bo po novem opremljena z na novo obdelanim prednjim vzmetenjem, na željo kupca pa tudi s protiblokirnim zavornim sistemom ABS ter sistemom proti zdrsu pogonskega kolesa.
Prvič bo Vespa opremljena tudi s sostificiranim multimedijskim sistemom, ki omogoča povezavo s pametnim telefonom, na katerem se bodo zbirali številni podatki, ki bi utegnili biti za lastnika nove sodobne Vespe zanimivi. Med drugim se bodo shranjevali podatki o hitrosti, obratih, prevoženi poti, povprečni hitrosti, povprečnih obratih, izrabi moči motorja in navora, krivulje pospeševanj, napetost baterije, trenutna in povprečna poraba goriva, stanju pnevmatik (ABS in ASR verzija). V povezavi z navigacijskim sistemom pa tudi številni podatki o servisih, zanimivih dogodkih povezanih z Vespo.
Serijsko bo Vespa GTS opremljena z USB vtičnico za polnjenje telefona ter LED smerokazi. Prenovljena je tudi armaturna plošča, na novo so obdelali sedež ter nekaj pozornosti namenili tudi drugim oblikovnim detajlom.
MaT
Novo na Metroplay: "Našega posla ne moreš opravljati tako, da imaš telefon na tiho!" | Matjaž Germ