Osvežena Vespa GTS

Piaggio je prvič po 11 letih aktualnemu modelu največje Vespe namenil nekaj bolj temeljitih sprememb.

2. 5. 2014

Vespa GTS je bila po predstavitvi leta 2003 bolj kot ne deležna zgolj posodobitev v okviru pogonskega sklopa in motorjev, zdaj pa je nastopil čas, da Vespa ponovno postavi standarde v svojem razredu.

Poleg drobnih oblikovnih sprememb in novih barv, v katerih bodo po novem na voljo modeli Vespe GTS s 125 in 300-kubičnim motorjem pa ta model dobiva tudi nekaj pomembnih tehničnih elementov, ki so bili do zdaj ekskluzivno rezervirani zgolj za zbirateljski model 946.

Vespa GTS bo po novem opremljena z na novo obdelanim prednjim vzmetenjem, na željo kupca pa tudi s protiblokirnim zavornim sistemom ABS ter sistemom proti zdrsu pogonskega kolesa.

Prvič bo Vespa opremljena tudi s sostificiranim multimedijskim sistemom, ki omogoča povezavo s pametnim telefonom, na katerem se bodo zbirali številni podatki, ki bi utegnili biti za lastnika nove sodobne Vespe zanimivi. Med drugim se bodo shranjevali podatki o hitrosti, obratih, prevoženi poti, povprečni hitrosti, povprečnih obratih, izrabi moči motorja in navora, krivulje pospeševanj, napetost baterije, trenutna in povprečna poraba goriva, stanju pnevmatik (ABS in ASR verzija). V povezavi z navigacijskim sistemom pa tudi številni podatki o servisih, zanimivih dogodkih povezanih z Vespo.

Serijsko bo Vespa GTS opremljena z USB vtičnico za polnjenje telefona ter LED smerokazi. Prenovljena je tudi armaturna plošča, na novo so obdelali sedež ter nekaj pozornosti namenili tudi drugim oblikovnim detajlom.

MaT