Indijski proizvodni gigant Mahindra je za slabih 30 milijonov evrov kupil 51% delež Peugeot Motorcyclesa. Smeli načrti napovedujejo ponoven vzpon te znamke. Kaj to pomeni za Slovence?
V devetdesetih letih je bil Peugeot s svojimi skuterji in mopedi eden najbolj prisotnih znamk v Evropi. V nekaterih razredih, denimo v razredu športnih 50-kubičnih skuterjev so z modelom Speedfight obvladovali kar tretjino evropskega tržišča.
Zgodba se je s prihodom cenejših in vse bolj solidnih azijskih skuterjev obrnila v povsem drugo smer, današnji Peugeot Motorcycle pa je le še bleda senca nekdanjega imperija. A to se utegne s prihodom novega lastnika korenito sprememniti. Mahindra napoveduje ponoven vzpon te znamke na evropskem tržišču, ter velike vložke v servisno prodajno mrežo. Morda tudi za Slovence pomeni, da bo Peugeot ponovno prisoten na našem trgu.
Peugeot pa je skoraj sočasno s posredovanjem novice o prevzemu lastniškega deleža predstavil tudi nekoliko močnejši model skuterja Django. Ta bo po novem na voljo tudi s 150-kubičnim motorjem po zaslugi katerega se bo moč povečala za dobrih 10% oziroma na 11,4 konjev. Za Djanga s 150-kubičnim motorjem bo potrebno tam, kjer se bo prodajal odšteti od 3.400 do 4.100 evrov.