Piaggio je osvežil model Liberty, ki bo po novem opremljen tudi z ABS-om.
Liberty je Piaggio pričel proizvajati leta 1997, do letos pa so izdelali nekaj manj kot milijon primerkov. Priljubljen, cenovno dostopen in robusten 'high wheeler' pa je z letošnjim letom deležen tudi prve velike tehnične osvežitve.
Predvsem je bil poudarek pri osvežitvi posvečen pogonskim sklopom za vse prostornine. Skuter s 50, 125 ali 150-kubičnim motorjem je po novem za približno 70% tišji od prejšnjih modelov, motor proizvaja manj vibracij in po zaslugi povsem novih prenosov moči postaja tudi živahnejši.
Pomembna novost, ki se seli v ta segment je protiblokirni zavorni sistem ABS, nov oziroma izboljšan pa je tudi okvir, ki je zdaj precej bolj tog in čvrst. Ker ima skuter zadaj še vedno bobnasto zavoro, bo ABS deloval samo na prednjem kolesu, kljub temu pa to na področju varnosti v segment prinaša veliko napredka. Po novem je zadnje kolo za palec manjše od prednjega, zato je novi Liberty pridobil tudi na področju prtljaženga prostora. Prostor pod sedežem je večji skoraj za tretjino.
Pri Piaggiu se radi pohvalijo tudi z nizko porabo goriva. Pravijo, da pri hitrosti 40 km/h skuter s 50-kubičnim motorjem z enim litrom goriva prevozi 58 kilometrov, model s 125-kubiki pa z litrom pri enaki hitrosti prevozi 57 kilometrov.