Piaggio, Vespa, Gilera 2010

Italijani so na domačem prizorišču v Milanu predstavili novosti za leto 2010.

14. 11. 2009

Piaggio za prihodnje leto svojih moči ni usmeril v izdelavo novih modelov in se je raje odločil za izboljšanje že obstoječih prodajnih uspešnic. Seveda so modeli, ki jih že poznamo MP3, X7, NRG, Liberty, Carnaby in Beverly bili deležni nekaterih drobnih popravkov in novih barvnih kombinacij.

Nepisano pravilo v koncernu Piaggio pravi, da je novosti na področju motorizacije v zadnjih letih deležna najprej Vespa, kasneje pa sledijo ostali. Po tem, ko se je 300 kubični agregat, ki smo ga imeli možnost tudi sami preizkusiti odlično izkazal, so ga italijani vgradili tudi v zgoraj omenjene modele in tudi športno Gilero Nexus. Močnejši postaja tudi model MP 3, ki si ga bomo lahko privoščili tudi z največjim pol litrskim enovaljnikom. Zaenkrat samo za ameriški trg pa bo na voljo tudi MP 3 Sport, z 500 kubičnim motorjem in masko enako kot jo ima Gilera Fuoco.

Piaggio je začel tudi z proizvodnjo lani predstavljenega MP 3 s hibridno tehnologijo in tako postal prvi proizvajalec s serijskim hibridnim skuterjem. Govori se, da bo cena tega 125 kubičnega hibrida znašala okrog 9 tisočakov, kar pa ni najbolj vzpodbudna popotnica za uspešno masovno prodajo. A trenutno je verjetno tak model bolj pomembno imeti kot pa uspešno prodajati.

Koncern Piaggio je pokazal tudi serijo Aprilijinih skuterjev Scarabeo. S sedmimi izpeljankami tega priljubljenega skuteja, z prostornino 50, 100, 125, 200, 300 in 500 kubičnih centimetrov pa bo Piaggio zadovoljil potrebe tistih, ki si želijo kvaliteten in odličen a vseeno nekoliko drugačen skuter.

Prvič pa smo v Milanu lahko videli konceptni model z imenom USB ( urban sport bike ), ki po besedah oblikovalcev presega trenutno obstoječe segmente skuterjev. Z svojo futuristično obliko, hibridno tehnologijo in številnimi rešitvami prihodnosti pa naj bi v naslednjih letih postal vozilo primerno za uporabo v tretjem tisočletju. Zanimivo je, da pri celotnem konceptu najprej najbolj izstopa sedež z naslonom, ki zagotavlja enako stopnjo udobja med vožnjo, kot manjši kompaktni avtomobilček. Koncept odlikuje tudi nizka poraba bencinskega motorja z direktnim vbrizgom goriva, ki je kombiniran z elektromotorjem. Poraba 1, 5 litra na vsakih 100 kilometrov je zadovoljivo nizka, a vseeno pričakovana, šokanten pa je podatek, da naj bi ta skuter z uporabo obeh motorjev hkrati zmogel kar 200 Nm navora! ! !

MaT