Ak se vam kolca po enovaljnem BMW-ju, boste veseli recikliranega F 650 GS v izvedbi Sertão.
Ker model F 650 GS v trenutni BMW-jevi ponudbi pravzaprav poganja 800-kubični dvovaljnik, to pomeni, da je motocikel nekoliko manj terenski, kot je bil stari F 650 Dakar. V letu 2012 bo na voljo reinkarnacija originalnega enovaljnega GS-a pod imenom Sertão, namenjena vožnji po gobe in za vsak dan.
652-kubični motor z dvema odmičnima gredema v glavi, elektronskim vbrizgom goriva zmore največjo moč 35 kilovatov (48 konjev) pri 6.500 vrtljajih in 60 njutonmetrov navora pri tisoč vrtljajih manj. Na voljo bo tudi različica s 25 kilovati in 47 njutonmetri.
Vzmetenje z 21-centimetrskim gibom spredaj in zadaj je popolnoma klasično, 17 in 21-palčna kolesa imajo 'špice', 'auspuha' sta dva, prav talp sta možni dve različni višini sedeža: 860 ali 900 milimetrov. Spodobno visok vetrobran, ščitnik rok in motorja so serijski, ABS pa bo na voljo za doplačilo.
Če ugibamo, da bo zagotovo cenejši od modela F650GS z dvovaljnim vrstnim motorjem, lahko pričakujemo ceno pod osmimi tisočaki. Še enkrat: to so le naša ugibanja in pobožne želje.
Matevž Hribar
foto: BMW
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj