Po Dakarju F 650 GS Sertão

7. 10. 2011 | Matevž Hribar

Ak se vam kolca po enovaljnem BMW-ju, boste veseli recikliranega F 650 GS v izvedbi Sertão.

Ker model F 650 GS v trenutni BMW-jevi ponudbi pravzaprav poganja 800-kubični dvovaljnik, to pomeni, da je motocikel nekoliko manj terenski, kot je bil stari F 650 Dakar. V letu 2012 bo na voljo reinkarnacija originalnega enovaljnega GS-a pod imenom Sertão, namenjena vožnji po gobe in za vsak dan.

652-kubični motor z dvema odmičnima gredema v glavi, elektronskim vbrizgom goriva zmore največjo moč 35 kilovatov (48 konjev) pri 6.500 vrtljajih in 60 njutonmetrov navora pri tisoč vrtljajih manj. Na voljo bo tudi različica s 25 kilovati in 47 njutonmetri.

Vzmetenje z 21-centimetrskim gibom spredaj in zadaj je popolnoma klasično, 17 in 21-palčna kolesa imajo 'špice', 'auspuha' sta dva, prav talp sta možni dve različni višini sedeža: 860 ali 900 milimetrov. Spodobno visok vetrobran, ščitnik rok in motorja so serijski, ABS pa bo na voljo za doplačilo.

Štirje najpogostejši znaki, da je vaš partner nezvest

Če ugibamo, da bo zagotovo cenejši od modela F650GS z dvovaljnim vrstnim motorjem, lahko pričakujemo ceno pod osmimi tisočaki. Še enkrat: to so le naša ugibanja in pobožne želje.

Matevž Hribar
foto: BMW