Ni jih veliko v naši slovenski motoristični druščini, ki bi se lahko pohvalil, da je bil v svoji motoristični karieri tovarniški voznik. Več. Da se je kosal s svetovno elito na slovenskem stroju. Adrijan je bil eden izmed teh izbrancev.
Slok, kodravih svetlih las, je v šestdesetih in sedemdesetih letih na tovarniških, 50-kubičnih Tomosih, ki jih je pomagal razvijati inženirskemu geniju Imprelu, s svojim talentom in vozniškim občutkom osvajal lovorike in naslove državnega prvaka v razredu 50-kubičnih centimetrov. Prvak je bil tudi v razredu 125-kubičnih centimetrov. V tem obdobju je s svojimi kolegi, Štefetom, Kraljem, Rinaldom in Parlottijem, ponesel ime koprskega motorističnega dragulja v orbito svetovne dirkaške scene, kjer se je uvrščal celo med prvo deseterico - to je bil čas, ko so se velika imena motoristične industrije in dirkaškega športa bale majhne koprske tovarne in njegove tekmovalne ekipe. Poklon premalo cenjenemu junaku za tisti čas, za vse uspehe in za življenje, ki ga je tako tesno in z vso predanostjo vezal na njegov Tomos in dirkaški šport.
Primož Jurman, Foto: Arhiv
Takole so dirkali v časih Adrijanove slave...
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj