Že dolgo se sušlja, da bo klasični zračno hlajeni bokserski agregat, ki premika številne bavarske motocikle, odšel v pokoj.
Z zračno hlajenimi bokserskimi motorji ni pravzaprav nič narobe, BMW-jeve motocikle konec koncev poganjajo že dolga desetletja, a lov za vse boljšimi zmogljivostmi in vse bolj zahtevni ekološki standardi so vzrok, da agregat, kot ga poznamo danes, počasi odhaja na police tehnične zgodovine.
Ni še točno določeno, do kdaj bo zračno hlajeni agregat še v proizvodnji, nekateri menijo, da bo modelno leto 2013 zadnje, ko bo še mogoče kupiti zračno hlajenega BMW-ja.
Z uvedbo vodnega hlajenja naj bi se spremenila tudi sama konstrukcija agregata, predvsem lega ventilov in začetek izpušnega sistema. Z vodnim hlajenjem bo zagotovljena tudi konstantna delovna temperatura motorja zaradi česar bodo novi bokserji imeli boljši izkoristek in posledično manjšo porabo goriva.
Privržence teh agregatov pa BMW tolaži, da bo večji del agregata ostal nespremenjen, saj ta vendarle brezhibno funkcionira, zato bo ostal živ tudi v novi generaciji bokserskih motorjev.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj