Na prvi pogled se motocikel, ki v superbike izvedbi kraljuje na dirkalnih stezah, se bistveno ne loči od predhodnega modela, a po zagotovilih Kawasakija je motocikel doživel popolno preobrazbo od leta 2011 ko so ga prvič pokazali javnosti.
Menda ni enak niti en samcat vijak. Tehtal bo 206 kilogramov z vsemi tekočinami in sistemom ABS vred, vrstni štirivaljni motor pa bo iztisnil kar 207 'konjev' pri kričečih 13.000 vrtljajih na minuto. Nanj so namestili tudi najnovejše Brembove zavore s parom 330 milimetrskih zavornih kolutov in najsodobnejšim ABS sistemom, ki je seveda izklopljiv. Za prenos moči na asfalt skrbi najnovejša Boscheva elektronika, ki so jo razvili skupaj z ekipo ki tekmuje v prvenstvu superbike. Povsem nov in lažji je tudi izpuh, izboljšali so aerodinamiko in okvir, povsem novo pa je tudi vzmetenje Showa, ki prav tako deli sestavne dele iz zmagovalnega dirkalnika.
PeK
Foto: Kawasaki
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"