Predstavitev: Honda CTX 700/N le za ZDA?

11. 2. 2013
Deli

Honda je predstavila še en par motociklov s 700-kubičnim motorjem, ki bo cenovno ugoden.

Medtem, ko so kupci na stari celini še vedno precej svež Hondin trojček iz serije NC700 zelo dobro sprejeli, se za kupce na drugi strani luže Honda pripravlja na pričetek prodaje dveh motociklov, z enako tehnično osnovo - 700-kubičnim motorjem. Najverjetneje se bosta nova CTX 700 in CTX 700 N prodajala samo v Ameriki, a ker svet postaja vse manjši verjamemo, da bi lahko ta model v bližnji prihodnosti zapeljal tudi na naše ceste.

Pri snovanju tega motocikla so japonski inženirji pozornost posvečali predvsem lahkotnemu upravljanju in voznosti, poimenovali pa so ga enako, kot v 80- letih Tomos imenoval svoj 80 kubični enduro - CTX (kratica za besede 'Comfort', 'Technology', in 'Experience'). Udobje, tehnologija in izkušnje torej, pravijo pri Hondi, a ne gre pozabiti, da slednje predstavljajo predvsem tiste, ki naj bi si s tem motociklom pridobili pomembne izkušnje po vstopu v svet na dveh kolesih.

Glede na to, da si CTX mehaniko v osnovi deli s serijo NC, o tej ni potrebno izgubljati besed, pomembna pa je napoved o ceni, ki naj bi se vrtela okrog 6.000 evrov.

CTX 700 in CTX 700 N močno spominjata na model DN-01, ki ga Evropejci nismo sprejeli, nizko postavljen sedež in zadnji del pa sta osnovne linije več kot očitno povzela po novem velikem 'baggerju', Goldwingu brez zadnjega kovčka.

Sedež je od tal oddaljen 720 mm, nizko težišče in daleč naprej pomaknjen motor pa naj bi zagotavljala lahkotno vodljivost in stabilnost - idealno torej za začetnike in začetnice. Na voljo bo tudi s samodejnim menajlnikom DCT, za tiste z bolj razvito potovalno žilico pa bo verjetno bolj primeren model CTX 700, ki ima po zaslugi večje prednje maske boljšo vetrno zaščito in stranske potovalne kovčke.

Na voljo je tudi promocijski video, ki pa zaenkrat še ne razkriva veliko.

MaT

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja