Preizkusili smo: Sava MC23 Rockrider

20. 8. 2010 | Matevž Hribar
Deli

Tunizija je bila kar pravšnji poligon za preizkus gum, ki so v prvi vrsti namenjene trdemu terenu: makadamu, skalam in cesti.

Najbolje se obnesejo na makadamskih poteh, kjer zagotavljajo dovolj oprijema in se tudi med divjanjem po ostrem terenu ne poškodujejo preveč. Asfalt jim ne povzroča težav, občutiti je (tako kot tudi na hitrih makadamih) le rahlo nemirnost pri večjih hitrostih in v ovinkih. No, s polaganjem v globoke zavoje na cesti seveda ne gre pretiravati, saj je guma bolj terenska kot cestna. Za sipek pesek je bila guma morda celo prečvrsta, saj je tudi ob spuščenem tlaku (0, 8 bara) ostala zelo trda.

Po tisoč prevoženih kilometrih po skalah, cesti in sipinah lahko pohvalimo zelo dober oprijem na trdem terenu in odpornost proti obrabi, saj so gume z izjemo nekaj odrgnin še vedno skoraj kot nove. Za neprofesionalno terensko rabo se bodo izkazale kot pameten nakup pa tudi misel na to, da bo z nakupom imel za kruh neki kranjski, in ne tajvanski delavec, nekaj odtehta.

Cena za v Sloveniji z davkom znaša 68 za 90/90-21 in 90 evrov za 140/80-18, na voljo pa so še velikosti 80/90-21, 110/80-18 in 120/90-18 za motocikle, kot je Husqvarna TE 125.

Če bi radi videli, kaj je Savin parček preživel v Tuniziji, odklikajte semle.

Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"