Tokratna osvežitev modelov CVO je nekoliko bolj obširna, saj so poleg popolnoma novega dizajna sprednje maske in poloklepov spremenili tudi vzmetenje in zavorni sistem, niso pa pozabili niti na pogonski agregat.
Linijo CVO bo tako odslej poganjala najnovejša različica motorja Milwaukee-Eight z oznako VVT 121, kar prevedeno pomeni, da bo imel 1.983-kubični dvovaljnik odslej tudi variabilno upravljanje ventilov. Za zaviranje so pomoč tudi tokrat prosili Brembo, ki je prav za ta model pripravil radialne zavorne čeljusti, popolnoma novo pa bo tudi sprednje USD vzmetenje.
Na pogled bo CVO odslej še bolj atraktiven, saj so modernizirali tako sprednjo 'batwing' masko, kot tudi 'sharknose' poloklepe, v katerih se zdaj nahaja popolnoma nova LED razsvetljava. Medtem ko osnovna oblika žarometov ostaja podobna akutalni, pa bodo zadaj spremembe nekoliko bolj izrazite, saj bo zadnja luč dvojna in nameščena pokončno med zadnji blatnik in bočne kovčke.