Prenova: Piaggio MP3 500

Osem let po prvi predstavitvi in več kot 150.000 prodanih primerkih so se pri Piaggiu odločili, da je napočil čas za prvo temeljito prenovo skuterja, ki je s svojo revolucionarno zasnovo prednje preme, v svetu na dveh kolesih odprl povsem novo poglavje. Predstavljamo vam prenovljeni MP3 500. Tule je uradni video:

15. 5. 2014

Po osmih letih proizvodnje je na trgu trikolesnih skuterjev v tržni kolač zarezala tudi konkurenca, zato tokratna prenova ni zgolj kozmetične narave, pač pa gre, kot pravijo pri Piaggiu, za popolnoma nov skuter.

Vas mika hibrid?....

Pri MP3-ju so kar se tiče sprememb začeli že na samem začetku. Pri okvirju torej. Poleg izboljšanih voznih lastnosi in povečane togosti, je nov okvir oblikovalcem na razpolago ponudil tudi več prostora, to pa seveda pomeni tudi več svobode pri oblikovanju in več možnosti pri postavitvi z vidika ergonomije idealnega delovnega prostora voznika. Kupci bodo več prostornosti občutili predvsem v trikotniku sedež-stopala-roke, hkrati pa novi MP3 ponuja tudi več prostora in udobja na širokem ravnem sedežu tudi zadaj.

Z vidika stabilnosti in zaviranja je MP3 že tako ali tako postavljal standarde med skuterji, po novem pa bo za še več varnosti lahko opremljen tudi s protiblokirnim zavornim sistemom (ABS) in izklopljivim sistemom proti zdrsu pogonskega kolesa (ASR). Zavorni učinek sicer ni boljši samo zaradi dodanega trikanalnega ABS-a, pač pa tudi zaradi večjih in zmogljivejših zavornih kolutov (prej 240mm, zdaj 258mm), za eno številko pa so zrasla tudi prednja kolesa, ki zdaj merijo 13 palcev.


Sprednji del novega MP3 je kljub spremembam še vedno zelo podoben prejšnjemu modelu, zato bodo kupci spremembe bolj kot opazili občutili. Po zaslugi novega temnega vetrobrana je vrtinčenja zraka okoli voznika in sopotnice še manj. Nikakor pa to, da sprememba ni opazna ne velja za zadek in kokpit. Zadnji del povzema oblikovalske smernice zastavonoše Piaggiovih skuterjev, modela X10, povsem prenovljen kokpit pa s svojo osvetlitvijo daje bolj prestižen in modernejši videz. Armaturna plošča na sredinskem zaslonu zdaj prikazuje več podatkov, med njimi pa najdemo uro, izbiro motornega programa (na voljo sta dva), dnevni števec kilometrov, napetost baterije, povprečno porabo, največjo in povprečno hitrost, čas vožnje in ostale funkcije, ki jih ponujajo standardni potovalni računalniki.

Pollitrski vodno hlajeni enovaljnik je zdaj še močnejši, bolj okolju prijazen, povezava med ročico plina in motorjem pa je zdaj popolnoma elektronska (ride'by'wire). Predvsem je nov motor po zaslugi novega električnega sistema odzivnejši in bolj učinkovit pri nižjih vrtljajih glavne gredi.

Za tehnološke navdušence pa Piaggio postopoma na svoje modele uvaja tudi svojo multimedijsko platformo, ki omogoča povezavo s pametnimi telefoni in drugimi tehničnimi pripomočki. V povezavi s pametnim telefonom lahko voznik spremlja številne uporabne, pa tudi samo zabavne informacije o samem skuterju in njegovem delovanju. Na zaslon lahko prikliče podatke o povprečni moči, povprečni porabi, hitrosti, navigacijske informacije, podatke o kotu naklona v ovinku, povprečno število vrtljajev, celo podatke o predvideni obrabi gum in njihovemu tlaku.


Še naprej bo MP3 na voljo v dveh različicah, torej Sport in Buisness. Prvi nekoliko bolj športnega videza, drugi pa elegantnejši z drugačno sedežno prevleko.

Piaggio je kot je v navadi ob predstavitvi skuterja predstavil še bogat seznam originalne dodatne opreme, s katero lahko skuter postane uporabnejši, ali pa mu lastnik samo doda nekaj svoje osebne note. Na seznamu se najde velik zadnji kovček z daljinskim zaklepanjem in naslonom za sopotnico, zaščitna vremenska odeja, nosilec za pametni telefon, nabor varnostnih čelad, večji vetrobran in druge bolj ali manj že poznane dodatke.

MaT