O t.i. downsize-ingu v svetu motociklov ni veliko govora. Delovne prostornine manjših motociklov se namreč večajo.
Po Kawasakiju in KTM-u so tudi pri Hondi pohiteli in na salonu na Kitajskem predstavili 'športno' 300-kubično CBR-ko.
Vemo, da mala je mala CBR-ka precej manj športna kot npr. 600 ali 1000 kubični model, a glede na zmogljivosti, ki jih je do zdaj zmogel razviti 250-kubični motor je tako tudi prav.
300-kubična CBR300R zamenjuje četrtlitrski model in se tako približuje nedavno predstavljenemu 400-kubičnemu modelu, ki pa bo zaenkrat na voljo zgolj na japonskem in kitajskem tržišču.
Pri Hondi so v jesenskem času do začetka salona v Milanu zelo skromni z izdajanjem skrivnosti, zato trenutno javnosti sploh še ni znano ali so se odločili povrtati obstoječ blok enovaljnika, ali pa so se morda odločili za zapiranje dvovaljnika z modela CBR400R. Bo potrebno počakati na začetek Novembra, ko naj bi se novi model pojavil na salonu v Milanu.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem