Jasnovidci pri Motomagazinu smo že ob predstavitvi Can Am-ovega Spyderja povedali, da ima trikolesnik velik potencial, če se bo začel v ovinkih nagibati.
Tudi Kanadčani so ugotovili, da bi bil Spyder v primeru, da bi se nagibal bistveno bolj vodljiv in predvsem bolj zabaven trikolesnik, zato so pripravili izvedbo, s katero bo mogoče tudi 'polagati' ovinke.
O tem je Can Am razmišljal že v letu 2009, ko je na patentni urad vložil svojo verzijo vpetja prednjih koles. Ker sta podobno tehnologijo že pred tem zaščitila Piaggio in Quadro, je postopek ugotavljanja izvirnosti baje povzročal obilico težav, zato Can Am skuša patentirati samo vpetje krmilnega mehanizma in obes.
Tako bo Spyder pri manjših hitrostih v ovinkih še naprej raven, pri večjih hitrostih pa se bo v ovinkih mogoče tudi nagibati. Vsekakor gre za novost, ki bo Spyderju prinesla nujno potrebno dodano vrednost, ki se ji reče veselje v vožnji. Nad nezmožnostjo nagibanja smo se tudi sami upravičeno pritoževali na našem testu.
Če možje v patetntem uradu in počasna birokracija ne bosta preveč zapletala dejstev v zvezi z izvirnostjo ideje o nagibajočih se trikolesnikih, bo Spyder z nagibajočo se prednjo premo kmalu začel prihajati s tekočih trakov.
O tem, da bo Spyder čez štiri leta postal tudi hibrid pa smo na Motomagazinu že pisali.
MaT