Prihaja povsem nova Honda VFR800X Crossrunner

10. 9. 2014
Deli

Honda je močno prevetrila svoj vsestranski model VFR 800X Crossrunner, ki je dobil številne izboljšave, vse z namenom, da utrdijo svoj položaj v tem priljubljenem segmentu športno avanturističnih turerjev.

800 kubični V4 agregat so predelali za več moči in izboljšan navor v srednjem območju vrtljajev. Novo 'Crossrunnerco' boste prepoznali tudi po bolj ostrih oblikovalskih linijah, vzmetenju z daljšim hodom, po novih kolesih in zavorah. V osnovni opremi boste dobili tudi lepo mero udobja in varnosti. Serijski ABS, ogrevane ročice s jkar petimi stopnjami delovanja (da prav ste prebrali – Japonci so se končno nekaj naučili od nemcev), sodobne LED luči, stikalo za smernike, ki se izklopi samo od sebe in izbiro navora, ki spremeni karakter motorja in se tako prilagodi voznim razmeram.

Crossrunner, ki je v prodaji od leta 2011 tudi v novi preobleki ohranja pokončni položaj za krmilom, precej izboljšana pa naj bi bila tudi vetrna zaščita in s tem udobje. Obljubljajo pa več športnega značaja za bolj živahno nizanje ovinkov, kar naj bi bila tudi posledica novega aluminijastega okvirja, ki je močnejši in lažji.

Zavore so zmogljive, saj se spredaj bohoti par 310 milimetrskih kolutov v katerega grabijo radialno nameščene čeljusti. No, športnosti VFR800X Crossrunner ne manjka.

PEK

Foto: Honda

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?