BMW je le nekaj dni pred uradno otvoritvijo salona v Milanu Eicma 2008 pokazal novinca za sezono 2008. Gre za končno verzijo prototipa s katerim so se udeleževali izbranih dirka v svetovnem enduro prvenstvu in v nemškem cross-country prvenstvu.
Zasnova motocikla ostaja nespremenjena, Torej perimetralni okvir (kot bi sestavil dva okvirja od bicikla) iz jeklenih cro-moly cevi, motor (neposredni vbrizg, euro 3) je vpet dokaj ležeče kar gre v prid nizkemu težišču. Posebnost je Öhlinsov PDS blažilnik, ki pa je za razliko od KTM-ovega položnejši. Nihajka je zelo dolga za današnje standarde, lahko celo sklepamo, da gre za precej velik hard enduro motocikel.
Prvič smo uradno videli sprednjo masko in blatnik, ki pa ostajata zvesta hišni tradiciji oblikovanja, saj smo podobne rešitve že videli na dakarskem reliju leta 2001. Od konkurentov se bo BMW G 450 X razlikoval tudi po tem, da ima posodo za gorivo pod sedežem, kar naj bi pripomoglo h lahkotnejši vodljivosti. Sicer pa: BMW dobrodošel med pravimi hard enduro motocikli!
(PK)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj