Družba Akrapovič z veliko častjo naznanja, da je za svojega prvega ambasadorja blagovne znamke za program motociklov imenovala Colina Edwardsa, ki je znamki pripeljal prvi naslov svetovnega prvaka.
Edwards bo tako nadaljeval zgodbo in krepil odnos z znamko. Izkazana čast je priznanje za Američanov naslov prvaka v seriji WorldSBK leta 2000 na motociklu Honda z izpušnim sistemom Akrapovič in za prvi naslov svetovnega prvaka za slovensko podjetje. Edwards je svoje prvenstveno zmagoslavje ponovil leta 2002, njegov uspeh pa je odprl pot družbi Akrapovič, ki ima zdaj več kot 100 svetovnih prvakov v številnih disciplinah.
Edwards je prvi motociklist s častnim nazivom ambasador blagovne znamke Akrapovič in igra pomembno vlogo v kampanji #TrustedByChampions (Zaupanje prvakov). Izpušnih sistemov Akrapovič namreč ni uporabljal samo na dirkah prvenstva WorldSBK, ampak je nastopal tudi za različne proizvajalce na prvenstvu MotoGP – od katerih je večina prisegala na blagovno znamko Akrapovič. Dvakrat je slavil tudi na prestižni dirki 8 ur Suzuke na motociklu Honda z izpušnim sistemom Akrapovič. Edwards je dirkal na motociklu z izpušnim sistemom Akrapovič vse do leta 2014, ko se je poslovil od vrhunskega športa. Njegov doprinos in izkušnje z izpušnimi sistemi Akrapovič na različnih dirkalnikih na različnih prvenstvih so brez primere, njegovo sodelovanje in uspeh z blagovno znamko pa dodatno krepita vez, ki jo je stkal z družbo Akrapovič.
Akrapovič se veseli sodelovanja z ambasadorjem Edwardsom in kampanje #TrustedByChampions s poudarjanjem prednosti izpušnih sistemov podjetja. Američan je zmogljivost, majhno težo, vzdržljivost in inovativnost izpušnih sistemov iz Ivančne Gorice izkusil v svoji bogati karieri in tako najbolje pozna koristi, ki jih prinaša dirkanje z izpušnim sistemom Akrapovič. Njegovo delo v lastni motociklistični šoli Texas Tornado Boot Camp v ZDA in tudi številni televizijski, osebni in športni nastopi ga postavljajo v idealen položaj za sporočanje prednosti izdelkov Akrapovič širši javnosti.
Več o delu ambasadorja blagovne znamke Akrapovič bo objavljeno v novem letu, do zdaj pa je Edwards obiskal sedež družbe Akrapovič v Ivančni Gorici in proizvodni obrat v Črnomlju. Prvič je v vlogi ambasadorja uradno nastopil kot skrivni gost novoletnega srečanja zaposlenih pri družbi Akrapovič, kjer so ga zaposleni pozdravili z velikim navdušenjem. Med zadnjim obiskom v novi vlogi mu je družba izkazala čast s tem, da je po njem poimenovala eno od konferenčnih sob. Skupaj z Igorjem Akrapovičem sta odkrila posebno spominsko ploščo v priznanje njegovim uspehom z izpušnimi sistemi Akrapovič in nazivu prvega svetovnega prvaka za družbo.
Colin Edwards, ambasador blagovne znamke Akrapovič:
"V čast mi je, da sem ambasador blagovne znamke Akrapovič. Med svojim obiskom pred nekaj meseci sem bil zelo navdušen nad proizvodnimi obrati. Akrapovič je vrhunsko podjetje, s katerim je dobro biti povezan. Vse je na najvišji ravni. Dobro je zastopati izdelek, ki je najboljši in enostavno razumljiv. Ponosen sem in veseli me, da so po meni imenovali sobo in da sem del podjetja. Načrtujemo mnogo stvari za promocijo blagovne znamke. To bo prava pustolovščina."
Igor Akrapovič, ustanovitelj in lastnik družbe Akrapovič:
"Izjemno je, da imamo prvega ambasadorja blagovne znamke Akrapovič iz sveta motociklov, in zelo smo veseli, da je to Colin. Naše skupno zmagoslavje na svetovnem prvenstvu leta 2000 je bilo za družbo prelomen dogodek. Spomnim se, da smo v tistem obdobju izvedli številna testiranja na njegovem motociklu, saj je Honda stalno razvijala motor in tako smo morali vsakokrat prilagoditi izpušni sistem. Trdo smo delali, da smo zadovoljili njihove želje – mislim, da je bilo več kot 40 modifikacij izpušnega sistema – ampak doseganje najboljšega imamo v krvi. Več truda ko smo vložili, boljši so bili rezultati. Tako smo skupaj s Colinom in Hondo osvojili prvenstvo. V družbi Akrapovič smo veseli, da je postal član naše družine, in se veselimo nadaljnjega sodelovanja."
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem